- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Promocja odbrz 300zł
kupiłem Telewizor Sony Bravia oraz Soundbar HT-SD35, natychmiast wysłałem zgłoszenie. Było to w Lisotopadzie zeszłego roku. Mimo interwencji w sklepie do tej pory nie dostałem obiecanego zwrotu 300 z działa r. Próby interwencji na infolinię się nie powiodły, ponieważ infolinia nie działa od dawna. Nie wiem co mam robić.Chyba jest to łowienie naiwnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy zgłaszałeś ten problem do naszego działu wsparcia technicznego? Możesz skontaktować się przez formularz https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj Miikkao, zapytałam o to kolegów z działu wsparcia i otrzymałam potwierdzenie, że są oni w stanie zweryfikować co się dzieje z wnioskiem.
Należy skontaktować się z nimi telefonicznie bądź emailowo:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Do kontaktu należy przygotować numer sprawy, tak zwane case id.
Pozdrawiam, Agnieszka_J