Podziel się wrażeniami!
witam zakupiłem dziś sobie słuchawki bluetooth sony wh-ch510 słuchawki służą mi w 90% do pracy (prowadzenie rozmów) i w 10% do spotify. Samo słuchanie muzyki jest na 5+, fajnie grają, czysto, jakby nie były to słuchawki za 150zł. Problem pojawia się jeśli chodzi o rozmowy , na 95% rozmów jakie wykonuję pracując robię to przez komputer (dell Latitude 6430u) , resztę dzwonię z komórki (huawei p20 pro). Problem wygląda następująco czy rozmawiam przez komórkę czy przez komputer mikrofon jest tak mega czuły że słychać jak mi się w brzuchu przelewa czy np jak podnoszę kartkę. Słychać nawet jak delikatnie przejadę palcem po blacie stołu, że o chodzeniu lub pisaniu na klawiaturze nie wspomnę. I teraz moje pytanie , czy ja trafiłem na zepsuty model czy one już tak mają? dzwoniłem do działu technicznego pani nie potrafiła mi pomóc , nawet nie potrafiła mnie poinformować że ten model już tak ma itp. co zrobiłem od siebie reset , ustawienia fabryczne to co może zwykły kowalski zrobić ze słuchawkami. Potrzebuję opinii najlepiej osoby która korzysta z takich słuchawek żebym miał pewność że wymiana na nowe (mam taką możliwość w ciągu 30 dni) coś da. Szukałem na forum opinii ale nigdzie nie znalazłem takiego przypadku jak mój, przeczytałem opinii mnóstwo na stronach i nigdzie nie znalazłem takiego problemu. Help
Witam,
Same słuchawki nie maja regulacji czułości mikrofonu, natomiast proponuje wejść w ustawienia dźwięku komputera i tam poszukać regulacji poziomu sygnału mikrofonu. Często aplikacje, które używają mikrofonu, mają również ustawienia poziomu sygnału mikrofonowego.
Pozdrawiam