anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony WH-CH700N słychać szumy po kablu.

profile.country.PL.title
KubaJakub
Nowicjusz

Sony WH-CH700N słychać szumy po kablu.

Dzień dobry, kiedy podłącze swoje sony wh-ch700n kupione pare minut temu do komputera za pomocą kabla, włącze do tego urzadzenie zeby uzywac ANC czy przewijania piosenek to słychać bardzo głośno szum i rozne takie dzwieki, sprawdziłem i nawet bez wetknięcia do portu jacka w komputerze to slychac, po prostu tylko wepne kabel w słuchawki i juz sie zaczynaja szumy, wyjme i wszystko elegancko działa na bluetooth. Co można z tym zrobić?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
KubaJakub
Nowicjusz

Myslicie żeby to reklamować? Dodam że jak wyłącze anc to slychac takie jakies nieprzyjemne piszczenie czy cos w tym stylu.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@KubaJakub robiłeś aktualizację przy pomocy poniższego linku:
https://bit.ly/2mm3uC1
Czy problem występuje również poprzez sparowanie urządzeń przy pomocy Bluetooth?
Czy stosowany jest oryginalny przewód słuchawkowy?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
KubaJakub
Nowicjusz

Dzień dobry,robiłem aktualizacje z poziomu aplikacji telefonu komórkowego, przed updatem i po updacie efekt jest ten sam. Na włączonych słuchawkach kiedy podepne do nich kabel na włączonym anc szumią a na wyłączonym piszczą. Używam oryginalnego kabla tak jak to jest ze wskazaniem czyli prosta koncowka 3.5mm do sluchawek a zagięta do komputera/telefonu. Generalnie też mnie cisną w lewe ucho, po prostu moja małżowina uszna dotyka membrany tej plastikowej po lewej stronie, tak jakoś dziwnie dopasowane a ta siatka od padów jest tak cienka ze nic to nie chroni tylko ucho jest przy plastiku i jest to niewygodne. Raczej zdecyduje się na zwrot, sluchawki graja super ale jednak wolałbym siedzieć dłuzej bez dyskomfortu. Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@KubaJakub jeśli czujesz dyskomfort w użytkowaniu najlepszym rozwiązaniem będzie zwrot.

Jeśli jednak chcesz je zostawić proponuję zgłosić je do serwisu - więcej info poniżej:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/repair/

 

Pozdrawiam