- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyłączanie sie glosnika na dworze
Po przekroczeniu poziomu głośności z tego niebieskiego na pomarańczowy( posiadacze Samsungow wiedzą o co chodzi) głośnik się wyłącza. Gdy poziom głośności jest cichy lub średni głośnik gra ale jak jest głośno automatycznie się wyłącza. Dzieje się to tylko na dworze. Głośnik srs xb 20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Na początek proponuję wykonać reset głośnika i przywrócić go do ustawień fabrycznych. Spowoduje to, że głośnik będziesz musiał ponownie sparować z smartfonem. Jeśli to nie pomoże skieruję Twój problem do supportu.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Resetowalem już kilka razy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
A robiłeś przywrócenie ustawień fabrycznych?
https://helpguide.sony.net/speaker/srs-xb20/v1/pl/contents/TP0001266520.html
Najbardziej zastnawia mnie kwestia, że wg tego co piszesz problem występuje tylko na dworze.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przywracalem już chyba kilkanaście razy. Zmienialem wszytko w opcjach i nadal to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
@szymix przekazałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Zaleciłbym jeszcze doprecyzować, czy poziom głośności ustawiony został w głośniku na wartość wysoką/maksymalną? Jeżeli tak, w przypadku ustawienia bardzo wysokiego poziomu głośności na urządzeniach zewnętrznych może okazać się, że jego wartość jest zbyt duża i wykracza poza możliwości technologiczne głośnika - wówczas, z przyczyn bezpieczeństwa, może nastąpić jego wyłączenie.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Pozostaje dokonać zlecenia weryfikacji serwisowej głośnika przez centrum serwisowe. Rejestracja zgłoszenia jest możliwa za pośrednictwem formularza, który jest dostępny na stronie:
Pozdrawiam