anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Xperia™ Ear zawiesza sie Asystent i wogóle mnie nie słyszy na komórce Samsung Galaxy J3

profile.country.PL.title
JanSitarz9077
Nowicjusz

Xperia™ Ear zawiesza sie Asystent i wogóle mnie nie słyszy na komórce Samsung Galaxy J3

Dzień dobry, mój problem związany jest z Xperia™ Ear kupilem tą bluetooth słuchawkę i byłem z niej zadowolony używając ja na telefonie Samsung A3. Ale pojawił sie problem gdy potrzebowałem telefon z dual sim wtedy zakupiłem telefon Samsung Galaxy J3 zainstalowałem wszystko tak samo jak na samsungu A3 właczyłem aplikacje do Xperia™ Ear słuchawka reaguje na wszystko nawet na to że jak dłużej przytrzymam przycisk to dzwoni do wcześniej wskazanego numeru, odbiera lub anuluje połączenie przez poruszanie głową góra dół . Ale kompletnie mnie nie słyszy a gdy ona coś do mnie chce powiedzieć to ją przerywa:( używam ja w wersji jezykowej Niemieckiej. Prosze o pomoc co robić aby znowu zaczeła ona w 100% działać jak na wcześniejszym telefonie.

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Warto wrzucić post również na forum Sony Mobile:

https://talk.sonymobile.com/#gref 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @JanSitarz9077

 Urządzenie Xperia Ear jest wspierane przez Sony Mobile, w związku z tym jako Sony Electronics nie będziemy mieli informacji na ten temat. Zalecamy bezpośredni kontakt z Sony Mobile:

 

https://support.sonymobile.com/pl/#gref

 

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J