anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kłopoty z SEN.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
WuuZet
Poszukiwacz

Kłopoty z SEN.

Niedawno kupiłem KDL-42W655. Uruchomiony z łatwością, cieszył, szczególnie dzieki aplikacji SEN. Niestety, po kilku dniach SEN prysnął i aplikację można używać tylko przed południem i w nocy (od ok. północy). Próba uruchomienia jej skutkuje komunikatem na ekranie "Aplikacja czasowo niedostępna.Spróbój póżniej" lub "Serwer nie odpowiada. Spróbuj póżniej". Połączenie z internetem WiFi - prędkość 7-8Mbit (zmierzona). Pozostałe aplikacje - You Tube, wyszukiwarka tekstowa itd. działają dobrze. Czy ktoś spotkał się z tym problemem i jak można temu zaradzić.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

WuuZet,

polecę Ci również sprawdzić czy masz najnowszą aktualizację w swojej Bravii. Link do aktualizacji znajdziesz poniżej:

http://www.sony.pl/support/pl/product/KDL-42W655A/downloads/RB1EUA_3710

Korzyści i udoskonalenia:

oprogramowanie poprawia wydajność TV i rozwiązuje następujące problemy z zasilaniem:
TV włącza się sam o północy.
TV nie włącza się w godzinach porannych.
Brak dźwięku po włączeniu telewizora.

 

Sam doświadczyłem problemu z włączeniem się W8 po restarcie routera. Po wgraniu aktualizacji problemy ustały na dobre.

Usługa SEN mogła zostać wyłączona czasowo ze względu na jakieś poprawki związane z aktualizacją oprogramowania w Bravii.

 

http://pdf.crse.com/manuals/13LW600112/PL/index.html

ScreenShot011.jpg

 

Pozdrawiam Stubb

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witaj,

 

jaki jest Twój dostawca Internetu? U mnie wszsytko działa poprawnie, nie zależnie od pory dnia.. Wcześniej słyszałem o trochę innych sytuacjach. Podobno była aktualizacja serwerów. A jakie dokładnie aplikacje nie działają?

profile.country.PL.title
WuuZet
Poszukiwacz

Witam. Jestem mile zaskoczony (oby to trwało jak najdłużej). Wczoraj po południu włączyłem SEN i działał wspaniale - szybko się uruchamia, szybko ładuje  - cud mniemany! Oby tak pozostało. Czyżby to była jakaś szybka ingerencja "niewidzialnej ręki" firmy SONY - chyba nieprawdopodobne, a jeżeli prawdziwe, to kapelusze z głów! Oprócz tej aplikacji, wszystkie inne, które są poza nią ,działały prawidłowo i tak na przykład oglądanie materiałów znalezionych przez wyszukiwarkę tekstową czy You Tube, było bez zarzutu. Dostawcą internetu jest Telewizja Kablowa przy administracji osiedla, gdzie mieszkam. Opinia o tym dostawcy, wśród korzystających z jej usług, jak również moja jest bardzo dobra. Nigdy nie było zadnych kłopotów. Kogo z sąsiadów zapytam - jest bardzo zadowolony.

profile.country.pl_PL.title
Jazio12
Nowicjusz

Miałem to samo. Zgłosiłem na infolinię. Na następony dzień juz SEN działał poprawnie. Nie wiem czy to zbieżnośc w czasie i faktycznie coś naprawili. Ja mam transfer 80 Mb wiec nie mogła byc wina internetu.

 

O tyle jest ten SEN odmienny niż w innych sprztach, ze tu się nie istaluje nic na odbiorniku a tylko odwołuje sie do serwera SEN i stamtąd pobiera dane do połączenia.

 

W inych sprzetach widzety się instalują na sprzęcie, a połaczenie nastepuje do dostawcy teści np. tvnplayer czy ipla, a nie jak w SEN, do serwerów sony.

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

WuuZet,

polecę Ci również sprawdzić czy masz najnowszą aktualizację w swojej Bravii. Link do aktualizacji znajdziesz poniżej:

http://www.sony.pl/support/pl/product/KDL-42W655A/downloads/RB1EUA_3710

Korzyści i udoskonalenia:

oprogramowanie poprawia wydajność TV i rozwiązuje następujące problemy z zasilaniem:
TV włącza się sam o północy.
TV nie włącza się w godzinach porannych.
Brak dźwięku po włączeniu telewizora.

 

Sam doświadczyłem problemu z włączeniem się W8 po restarcie routera. Po wgraniu aktualizacji problemy ustały na dobre.

Usługa SEN mogła zostać wyłączona czasowo ze względu na jakieś poprawki związane z aktualizacją oprogramowania w Bravii.

 

http://pdf.crse.com/manuals/13LW600112/PL/index.html

ScreenShot011.jpg

 

Pozdrawiam Stubb
profile.country.PL.title
WuuZet
Poszukiwacz

Dziękuję serdecznie za pomoc. Aktualizację oprogramowania w sposób wyzej podany - ręcznie, robiłem przed kilku dniami. Oprócz tego mam ustawioną opcję automatycznej aktualizacji oprogramowania (o 3.00 w nocy). Cała aplikacja SEN i wszystkie inne od ubiegłej środy, łącznie z weekendem działaja, ku mojej radości, prawidłowo. Jedynie  niektóre (nie każde) pozycje w wersji HD w weekend przycinały się trochę, ale to chyba normalne. Pozdrawiam.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Wydaje mi się, że informacja o aktualizacji serwerów, którą jeden z forowiczów przedstrawił była wiarygodna. Z informatycznego punktu widzenia, takie zabiegi muszą być dokonywane raz na jakiś czas. Szczególnie biorąc pod uwagę dużą ilość materiału i ciągłe zmiany w materiałach wideo. Duży plus, że wszystko działa już poprawnie.