- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sony 55W805C Android TV problem z dyskami USB
Być może to kwestia kulawego jeszcze oprogramowania, ale mam problem z dyskami USB, które dotychczasowo bez problemu działały w 50W829b. Mianowicie po podpięciu do nowego TV z Androidem dyski czytają się i czytają i TV ich nie widzi. Po długim czasie pojawiają się jakieś pojedyncze filmy czy zdjęcia z folderach w zakładce Video czy Zdjęcia, ale chyba inaczej to powinno wyglądać. Po zainstalowaniu eksploratora pllików dysk z katalogami jest normalnie widziany, tylko jako karta SD. Ogólnie lipa straszna. Dziś postaram się zweryfikować to na innym telewizorze. Oprogramowanie oczywiście zaktualizowane. Odpowiedzi ze strony supportu Sony na razie brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Minął rok, kilka aktualizacji a ja się nadal użeram z tym telewizorem. To jest jakaś kpina. Czy podłączam pendrive czy dysk 2,5" zawsze są jaja, telewizor widzi przez chwilę dysk, za chwilę już nie, czasami pomaga odłączenie zasilania albo twardy reset, a przeglądanie folderów przez systemowe aplikacje to jakaś totalna żenada. Jak już wspominałem mam drugi TV Sony nie na Androidzie (50W829) i tam nie ma najmniejszych problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sam sobie odpowiedziałeś na problem - problemem są systemowe aplikacje które nie nadają się do niczego
ja korzystamn z KODI i nie mam żadnego problemu z galeriami zdjęć i filmów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem polega na tym, że nawet Kodi nie widzi dysku. Dopiero jak wyłączę telewizor z gniazdka lub zrobię twardy restart to dysk jest widziany. Sprawdzałem kilka dysków i Pendrivy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dokładnie ten sam problem na moim kdl-50w755c. Dyski są widziane tylko przez es explorer. Bardzo mnie to denerwuje. Czasami się zdarzy, że widziane są przez aplikacje systemowe ale bardzo rzadko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobny problem.
Właśnie zgrałem na Pendrive plik do Update i nie doprowadza do końca aktualizacji.
Restartuje sie w trakcie i zaczyna od nowa.
Czy ktoś wie co może być przyczyną ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj @Artur1979
Po konsultacji z działem wsparcia, otrzymaliśmy następujące informacje:
---
Proszę o wyczyszczenie pamięci podręcznej telewizora, ponieważ zazwyczaj podobne problemy związane są z jej przepełnieniem HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej.
Następnie proszę się upewnić, że oprogramowanie w telewizorze jest aktualne, jeśli nie to proszę o jego aktualizację poprzez automatyczną aktualizację.
W przypadku dalszego występowania problemu zalecam przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Przywracanie danych fabrycznych.
---
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj @Artur1979
Po konsultacji z działem wsparcia, otrzymaliśmy następujące informacje:
---
Proszę o wyczyszczenie pamięci podręcznej telewizora, ponieważ zazwyczaj podobne problemy związane są z jej przepełnieniem HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej.
Następnie proszę się upewnić, że oprogramowanie w telewizorze jest aktualne, jeśli nie to proszę o jego aktualizację poprzez automatyczną aktualizację.
W przypadku dalszego występowania problemu zalecam przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Przywracanie danych fabrycznych.
---
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »