anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV Sony Bravia KD-55XE7096: nie wykrywa sieci, USB nie działa

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
al-zavi
Poszukiwacz

TV Sony Bravia KD-55XE7096: nie wykrywa sieci, USB nie działa

Dizeń dobry,

mniej więcej w październiku 2017 kupiłem model telewizora jak w temacie (KD-55XE7096). Od tego czasu działał bez zarzutu - Netflix, Youtube działały przez Wifi bez większych problemów, podobnie dysk zewnętrzny po podłączeniu przez USB.

Przedwczoraj (20.01.2018) pojawiły się problemy - Netflix przestał działać w trakcie, TV przestał widzieć jakiekolwiek sieci przez Wifi (podczas gdy smarfony i laptopy w domu nie mają z tym problemu). Okazuje się, że nawet połączenie kablowe z routerem nie pomogło - TV wykrywa, że jest podłączony kabel ale nie łączy się z siecią. Resetowałem router, resetowałem TV, przywróciłem ustawienia fabryczne w TV, próbowałem wgrać aktualizacje oprogramowania przez USB - i niespodzianka - żaden z 3 portów USB nie działa.

Do TV podłączony jest modem UPC Horizon i odtwarzacz BlueRay Sony - tutaj żadne problemy nie występują.

Obawiam się, że to może być cos poważniejeszego niż problem z oprogramowaniem.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to bardzo prosze o pomoc. Z góry dziekuję.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sugeruję kontakt z serwisem - rejestrację naprawy dokonasz poprzez poniższy link:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Oto jak zgłosić rejestrację:

Prosimy wpisać swój  model produktu w pole wyszukiwania w postaci np.: KD-55XE7096, w rubryce: Zarejestruj zgłoszenie naprawy.

Prosimy wybrać "search". Następnie prosimy kliknąć w okno Rozpocznij Rejestrację Naprawy Domowej.
Prosimy zaznaczyć "nie mam konta w programie My Sony" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie. Prawidłowa rejestracja powinna zakończyć się informacją o potwierdzeniu przyjęcia rejestracji i możliwością wydrukowania potwierdzenia. Jeśli to nie nastąpi należy przeprowadzić cały proces od początku.

Prosimy kliknąć w przycisk "drukuj potwierdzenie" i zapisać sobie numer naprawy oraz kontakt do centrum serwisowego.

Pozdrawiam

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Cześć, czy kontaktowałeś się już znaszym serwisem?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sugeruję kontakt z serwisem - rejestrację naprawy dokonasz poprzez poniższy link:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Oto jak zgłosić rejestrację:

Prosimy wpisać swój  model produktu w pole wyszukiwania w postaci np.: KD-55XE7096, w rubryce: Zarejestruj zgłoszenie naprawy.

Prosimy wybrać "search". Następnie prosimy kliknąć w okno Rozpocznij Rejestrację Naprawy Domowej.
Prosimy zaznaczyć "nie mam konta w programie My Sony" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie. Prawidłowa rejestracja powinna zakończyć się informacją o potwierdzeniu przyjęcia rejestracji i możliwością wydrukowania potwierdzenia. Jeśli to nie nastąpi należy przeprowadzić cały proces od początku.

Prosimy kliknąć w przycisk "drukuj potwierdzenie" i zapisać sobie numer naprawy oraz kontakt do centrum serwisowego.

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
al-zavi
Poszukiwacz

Dzięki, nie wiedziałem, że jest taka możliwość, już rejestruję naprawę i zobaczymy co dalej,

pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
al-zavi
Poszukiwacz

w poniedziałek zarejestrowałem naprawę, dzisiaj (czwartek) był serwisant, od razu wymienił płyte główną i wszystko juz jest OK. Serwis trawł ok. 15 min.

Dziękuję za pomoc,

pozdrawiam


djrychu napisali:

Witam,

 

Sugeruję kontakt z serwisem - rejestrację naprawy dokonasz poprzez poniższy link:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Oto jak zgłosić rejestrację:

Prosimy wpisać swój  model produktu w pole wyszukiwania w postaci np.: KD-55XE7096, w rubryce: Zarejestruj zgłoszenie naprawy.

Prosimy wybrać "search". Następnie prosimy kliknąć w okno Rozpocznij Rejestrację Naprawy Domowej.
Prosimy zaznaczyć "nie mam konta w programie My Sony" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie. Prawidłowa rejestracja powinna zakończyć się informacją o potwierdzeniu przyjęcia rejestracji i możliwością wydrukowania potwierdzenia. Jeśli to nie nastąpi należy przeprowadzić cały proces od początku.

Prosimy kliknąć w przycisk "drukuj potwierdzenie" i zapisać sobie numer naprawy oraz kontakt do centrum serwisowego.

Pozdrawiam

 


 

profile.country.PL.title
Greeneyes6
Nowicjusz

Witam.

Mam te same objawy co w Twoim TV.Rozumiem,.ze samemu nic sie nie da zrobic i trzeba to zglosic do Sony?

profile.country.PL.title
al-zavi
Poszukiwacz

jeśli restart nie pomaga to trzeba zgłosić, to może być np. problem z procesorem