annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cast Away op Blu-ray

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
alfaromeogta
Bezoeker

Cast Away op Blu-ray

Hallo,

Sinds ik een full hd tv, surround set en PS3 heb zit ik te wachten tot de film Cast Away te koop is op blu-ray. In Amerika is hij al een jaar of twee verkrijgbaar maar hij is region locked. Ik heb wel eens gelezen dat Paramount de Europese rechten voor de film heeft en omdat zij oorspronkelijk voorstander waren van de HD-DVD ze nu niet meewerken aan een Europese blu-ray release van de film in Europa. Ik ben benieuwd of iemand hier meer van gehoord heeft waaruit ik zou kunnen afleiden wanneer de blu-ray hier beschikbaar komt.

Ik heb hem al eens gedownload in HD formaat maar dat voelt toch rommelig dus ik wil hem zoals het hoort. Importeren en het kopen van een regio vrije blu-ray speler vind ik daarom ook geen optie want dan zit ik met zo'n apparaat voor 1 film zonder ondertiteling.

Dus als iemand wat meer weet zou ik het leuk vinden om het hier te lezen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr alfaromeogta,

Welkom op het Sony Forum.

De film Cast Away die u noemt is bij weten niet uitgegegeven door Sony Pictures maar Warner Bros.

Dit forum en de specifieke productgroepdeel is meer gericht op vragen die u over uw Sony product heeft.

Het is ons niet bekend of deze film in BlueRay in BNL uitgegeven wordt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr alfaromeogta,

Welkom op het Sony Forum.

De film Cast Away die u noemt is bij weten niet uitgegegeven door Sony Pictures maar Warner Bros.

Dit forum en de specifieke productgroepdeel is meer gericht op vragen die u over uw Sony product heeft.

Het is ons niet bekend of deze film in BlueRay in BNL uitgegeven wordt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker