annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DVD recorder rdr-hx750

profile.country.nl_NL.title
noatoller
Bezoeker

DVD recorder rdr-hx750

Ik heb sinds enkele jaren  DVD recorder RDR -HX 750.

Mijn films via sony camcorder worden bewerkt op PC met Pinaccle 14 en gebrand.

Helaas kan ik deze niet afspelen op mijn dvdv recorder.

Wie helpt mij.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Noatoller,

Allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony forum.

Op de vraag waarom de RDR-HX750 geen disc kan afspelen welke zijn bewerkt en gebrand met Pinaccle kan ik helaas met de geboden informatie niet direct een passend antwoord bieden.

Wel hoop ik een paar tips mee te geven welke mischien kunnen leiden tot een alternatieve oplossing.

Allereerst zou ik willen adviseren om te kijken of het mogelijk is om de camera direct aan te sluiten op de recorder, deze heeft namelijk de mogelijkheid om videocamera's te herkennen en ook de informatie van de schijf/casette op te nemen en te branden, deze discs zullen zeer zeker herkend moeten worden door het apparaat, aangezien hij deze zelf ook heeft gemaakt.

Tevens is het aan te raden om te kijken hoe het programma Pinnacle uw discs finaliseert, het is mogelijk dat de RDR het type bestand waarin Pinnacle de discs brand niet kan herkennen. In de handleiding van de RDR vind u op pagina 10 en 11 het overzicht van discs welke dit type HDD/DVD recorder ondersteunt.

Ik hoop u via bovenstaande informatie in iedergeval weer een stap verder te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker