annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe krijg ik de Showviewcode veranderd van RDR-RX725/825

profile.country.NL.title
burgkop
Ontdekker

Hoe krijg ik de Showviewcode veranderd van RDR-RX725/825

Geachte mevrouw mijnheer,

Ik loop al jaren tegen het feit aan dat de showviewcode niet klopt.

Telkens als ik de showviewcode gebruik welke bij een RTL 8 hoort, wordt de instelling niet RTL8 maar Nicelodeon.

Niet soms, maar altijd.

En niet op 1 HD rec. maar op alle 3. Ik heb 2x de 725 en 1x de 825

Als ik een showviewcode gebruik bij een Veronica programma, vraagt de recorder altijd of of de zenderplek goed is, in mijn geval staat Veronica op 10.

Na doorklikken staat dat altijd wel goed, maar vraag mij toch af waarom dat steeds (dus altijd) gevraagd wordt, alleen bij Veronica.

De rest van de zenders staat goed, voor zover ik weet want ik gebruik ze niet allemaal.

Nickelodeon kan ik niet controleren, want die staan nu juist niet in de KRO Micro gids

Ik gebruik Showview heel vaak, omdat ik altijd een week vooruit programmeer en alleen de zenders van 1,2, en 3 een week vooruit kunnen met de gids, de anderen maar 1 dag, vindt dat wel een ergernis, maar showview is een goed alternatief. (ik gebruik het al vanaf het op de markt kwam en hoop dat het nog jaren blijft bestaan)

Aan de zenders heb ik verder nooit iets gedaan, alleen auto laten zoeken en de namen aangepast met de zenderplek.

Waar kan ik nu de codes veranderen en waar kan ik de juiste codes vinden?

Ik zit op de kabel bij UPC.

Prettige feestdagen toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Fred Burgers.

0 ANTWOORDEN 0