annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-SS2300 opvolger?

profile.country.nl_NL.title
JiggyMF
Bezoeker

HT-SS2300 opvolger?

Ik heb ongeveer een jaar geleden een Home Cinema set van Sony gekocht waarover ik zeer tevreden ben.
Het gaat om de HT-SS2300 samen met de BDP-S350 als bluray speler.

Inmiddels ben ik ook sinds November 2010 geupgrade van een Sony V5500 LCD tv naar een 3D TV van Sony.
Ik loop echter tegen wat beperkingen van de Home Cinema set aan, met name de receiver i.c.m. 3D signalen over HDMI.


Ik maak veelvuldig gebruik van de 4 HDMI ingangen van de receiver, om beeld door te geven naar de TV en ook het geluid via de home cinema te gebruiken. Echter 3D signalen worden niet doorgegeven door de receiver, wat logisch is, aangezien ten tijde van aanschaf 3D nog niet echt in de picture was.
De blu-ray speler is ook niet 3D compitabel, maar via de PS3 actie van Sony zal ik toch een 3D compitabele blu-ray speler hebben.

Nu wil ik graag dat alles bij elkaar past, en zou ik graag de receiver vervangen door 'de' opvolger hiervan, die wel 3D ondersteunt over HDMI. Ik kan echter op de Sony site niet vinden welk model dit zou moeten zijn.

Ik heb deze vraag al via het contactformulier aan Sony voorgelegd 3 maanden terug maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Mocht iemand me hiermee verder kunnen helpen, dan zou ik dat erg waarderen.

mvg,

Arno

0 ANTWOORDEN 0