annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RDR-AT105

profile.country.nl_NL.title
savanti75
Bezoeker

RDR-AT105

Heb een RDR-AT105 HDD recorder en heb één groot irritatiepunt waar ik niet echt uit kom. De TV is een Sony Bravia waarin de digitale ontvangstkaart van Ziggo zit (dus geen aparte humax box oid) Via HDMI wordt er verbinding met de hdd gemaakt. Wanneer ik iets opgenomen heb en af wil spelen, bevriest het scherm ongeveer om de minuut en seconde (of langer) om vervolgens weer door te gaan. Heel vervelend....wie kan mij helpen met een oplossing?

Tags (4)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
ehe60ehe60
Bezoeker

goedendag,

ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik een at205.  Ben benieuwd naar de reacties. Ik denk zelf dat het aan de bedrading ligt.Ik ga binnenkort een andere HDMI kabel proberen; specifiek voor de 1080p. ik zal je het resultaat melden.

profile.country.nl_NL.title
Stanley14
Bezoeker

Even een andere vraag wat voor prgrammas kun je opnemen vanf de TV analoge of ook digitaal

Laat svp ff wat weten groeten Stanley14

profile.country.nl_NL.title
ehe60ehe60
Bezoeker

Hoi Stanley14,

De dvd recorder neemt programma's op via het analoge signaal; maw je hebt dus altijd een analoge signaal nodig. Caiway (rotterdam) geeft het analoge signaal niet meer door. Het gevolg hiervan is dat je niets meer aan je recorder hebt.

Ik heb voor het af en toe bevriezen van het beeld een andere/duurdere HDMI gekocht (HS, 1080P). Het aantal bevriezen van het beeld is aanzienlijk verminderd, maar niet weg. ik heb toen Sony gebeld en Sony adviseerde mij om het toestel ter reparatie aan te bieden. Het probleem kan namelijk ook aan de harddisk liggen.