annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RDR-AT205 HDD/DVD Recorder herkent geen Sony DVD+RW discs

OPGELOST
profile.country.BE.title
alexhamel
Nieuw

RDR-AT205 HDD/DVD Recorder herkent geen Sony DVD+RW discs

Ik heb moeten vaststellen dat mijn RDR-AT205 HDD/DVD Recorder geen Sony DVD+RW schijfjes herkent.

De recorder kan ze niet formatteren, kan opgenomen exemplaren niet lezen en kan er niet mee opnemen.

De bewerking van andere DVD+RW discs (van andere merken) leveren geen probleem.

Is iemand reeds met dit probleem in aanraking gekomen?

Ben op zoek gegaan naar een eventuele update voor de firmware van de RDR-AT205 op de support-site van Sony, maar er is geen beschikbaar.

Alle tips zijn welkom.

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Eric.Put
Bezoeker

Het klopt dat er op dit moment nog geen update voor de RDR-AT205 is.

Het gegeven dat deze recorder ze niet zou kunnen verwerken is bij ons ook niet bekend.

Wel is het zo dat wanneer een RW schijfje eerst al in een ander apparaat gebruikt is het veelal niet meer in de recorder te gebruiken is.

Een schijf dient dus nieuw uit de verpakking direct in de recorder te worden gebruikt en niet eerst via bijvoorbeeld een PC te worden geformateerd of gewist.

Indien dit bij u niet het geval is dan horen we graag met exact welk type RW schijfjes dit het geval is, zodat we dit zelf kunnen gaan testen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Eric.Put
Bezoeker

Het klopt dat er op dit moment nog geen update voor de RDR-AT205 is.

Het gegeven dat deze recorder ze niet zou kunnen verwerken is bij ons ook niet bekend.

Wel is het zo dat wanneer een RW schijfje eerst al in een ander apparaat gebruikt is het veelal niet meer in de recorder te gebruiken is.

Een schijf dient dus nieuw uit de verpakking direct in de recorder te worden gebruikt en niet eerst via bijvoorbeeld een PC te worden geformateerd of gewist.

Indien dit bij u niet het geval is dan horen we graag met exact welk type RW schijfjes dit het geval is, zodat we dit zelf kunnen gaan testen.

profile.country.nl_NL.title
Blondeheks
Bezoeker

Ik heb pas Sony Dvd+Rw Gekocht om wat opslag van mij pc op de schijven te zetten.

Ik kon proberen wat wilde maar er kwam niets op de schijven en formateren en wissen vergeet ook maar.

2 van de 5 DVD kan niets meer mee in mij pc.

Terwijl ik hier nog één ander merk dvd+rw heb daar heb ik niks geen problemen mee vreemd hoor.

Mij pc gekrass weg all mij belangrijke gegeven grrrrrr

Wie kan me vertellen wat de oorzaak is.

Van mij vriendelijke Dank

Mvrg Beppie