annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RDR HX680

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
posmekkes
Bezoeker

RDR HX680

Als ik TV kijk via mijn DVD speler HX 680 dan krijg Ik  altijd zwarte balken boven en onder het beeld.  Mijn beeldformaat vele keren gewijzigd via instellingen, maar dit helpt allemaal niet. Wie weet wat er fout gaat.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste sonypos,

Ik vermoed dat u via een hdmi kabel kijkt.

U krijgt dan het probleem upscaling.

Dit houdt in dat een analoog beeld door een digitale kabel heen moet, het gevolg dat het analoge beeld gedigitaliseerd wordt en dus samengeperst wordt.

Mijn advies is om of een scart of componenten kabel te gebruiken.

Ik hoor het graag.


Groet Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste sonypos,

Ik vermoed dat u via een hdmi kabel kijkt.

U krijgt dan het probleem upscaling.

Dit houdt in dat een analoog beeld door een digitale kabel heen moet, het gevolg dat het analoge beeld gedigitaliseerd wordt en dus samengeperst wordt.

Mijn advies is om of een scart of componenten kabel te gebruiken.

Ik hoor het graag.


Groet Ghost

profile.country.nl_NL.title
posmekkes
Bezoeker

Bedankt, ik ga het proberen en zal aangeven op het probleem is opgelost

profile.country.nl_NL.title
posmekkes
Bezoeker

Bedankt voor de tip, ik heb inderdaad via de scart aansluiting een volledig beeld.

nogmaals bedankt voor deze suggestie, al vind ik het wel gek, dat ik met zo'n dure HDMI kabel niet het gewenste resultaat kan behalen.

profile.country.nl_NL.title
posmekkes
Bezoeker

Weet je misschien ook hoe het komt dat ik een slecht HD ontvangst heb op mijn HD ready  TV, een sony bravia KDL-32v2000, deze is wel HD ready. (ziggo Hd ontvanger)  Digitaal ontvangst is perfect.

profile.country.nl_NL.title
posmekkes
Bezoeker

  Ik heb nog een vraag over mijn Bravia KLD 32v2000 tv. Ik heb nu een HD ontvanger aangesloten en mooie beelden kan ik ontvangen, echter springt de tv bij  aanzetten niet automatisch op AV4 (HDMI aansluiting)

Kan ik dit ook via de tv instellen, ik heb het namelijk niet kunnen vinden in de gebruiksaanwijzing.

Ik hoor het graag, alvast mijn dank