annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDV-E370 speelt geen BD meer na update.

profile.country.nl_NL.title
denpostm
Bezoeker

Sony BDV-E370 speelt geen BD meer na update.

Ik ben de eigenaar van een BDV-E370 thuis bios mooi alles in één instalatie. Maar nu heb ik gister het systeem, via netwerk (internet,) upgedate naar de laatste firmware M04R787 en kan nu geen BD meer afspelen, balen zouden net een filmpje kijken :S.

Ik heb meerdere BD's geprobeerd en het systeem zegt steeds onbekende disc. Een dvd afspelen is echter geen probleem. Voor de upgrade was er geen probleem met het afspelen van de BD's.

Iemand een oplossing???

Message was edited by: denpostm

Message was edited by: denpostm

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Denposm, allereest hartelijk welkom op het Nederlandse Sony forum. Het is erg vervelend om te horen wat u hebt ervaren, om het probleem alsnog zo spoedig mogelijk te verhelpen zou ik graag de volgende informatie willen delen.

Het is aan te raden om als eerste de firmware opnieuw aan te bieden aan de speler, ik ga ervan uit dat het systeem een melding zou geven dat deze firmware al is geinstalleerd. In het beste geval zal dit dus niet gebeuren en zal de update alsnog worden uitgevoerd.

Mocht het apparaat inderdaad aangeven dat de update al is geinstalleerd dan is het beste advies wat ik vanuit Sony kan delen om het apparaat aan te bieden bij 1 van onze service partners. U kunt zelf contact opnemen met deze dienst of via de winkel het apparaat op laten sturen naar Sony.

Een overzicht van onze service partners kunt u inzien via de volgende webpagina.

http://www.sony.nl/support/nl/repair/asc

Het spijt mij dat ik geen andere oplossing kan aandragen welke het apparaat direct weer laat werken, maar aangezien dit een probleem betreft met de software is het sterk aan te raden het apparaat na te laten kijken.

Ik hoop dat u met behulp van bovenstaande informatie zo spoedig mogelijk weer gebruik kan maken van uw Bluray speler.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
denpostm
Bezoeker

Jolin bedankt voor je snelle reactie.

Wanneer ik naar updaten ga in het menu krijg ik de melding dat de firmware uptodate is en vervolgens

gaat de speler terug naar het hoofdmenu. Er verandert niets en de speler ziet de BD nog steeds niet :S

Vraag van mij, maakt het uit of ik via netwerk updata of via een cdrom?

Anders zou ik dat laatste ook nog kunnen proberen of maakt dit geen verschil?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier is de firmware te downloaden: http://www.sony.nl/support/nl/product/BDV-E370/downloads/BDV_3G_v787

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!