annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

T.V Beeld 4:3 / 16:9

profile.country.nl_NL.title
khunrob
Nieuw

T.V Beeld 4:3 / 16:9

Mijn gisteren gekochte BDV-L800 speelt mijn oude DVD's op Beeldformaat: 4:3 af als
16:9 breedbeeld .
Is het in te stellen dat Beeldformaat: 4:3 gewoon zo blijft? Dus niet zich aanpast naar 16:9 , maar dat de DVD's van 16:9 wel zo blijven
Verder een machtig aparaat ook internet werkt perfect :cool:

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
khunrob
Nieuw

Ik ben bang als ik zo andere topics door neem, dat niemand de moeite neemt om te reageren , wellicht zitten de Sony Topbijdragers in een Sony Fabriek in Thailand die wateroverlast had.

water.jpg

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Khunrob,

Natuurlijk kan het vervelend zijn wanneer u geen reactie krijgt op uw vragen, maar dit forum is in de eerste plaats opgericht voor gebruikers om elkaar met problemen te helpen, en om daar met elkaar ook iets van te leren. Wanneer u een directe vraag aan een Sony medewerker heeft, of een reactie van iemand van Sony wil, raad ik u aan met Sony support contact op te nemen.
Gegevens over de Sony support kunt u op deze link vinden: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee goed te hebben geïnformeerd.

Groet,
Tycho
Forum moderator

profile.country.nl_NL.title
khunrob
Nieuw

Hartelijk dank voor je reactie Tucho

profile.country.nl_NL.title
khunrob
Nieuw

Ik had tijdelijk een Samsung BD-D7500B Smart 3D Blu-ray speler, die speelde zelf het juiste formaat af.
Helaas ging hij binnen een paar dagen stuk, en ze kunnen hem niet maken of een nieuwe leveren.
Dus ik koos voor de nog betere Sony daar ik hem tegen de wand wilde bevestigen.
Wat er zijn maar een handje vol van players die aan de wand kunnen hangen.
Ik baalde alleen dat 4/6 als breedbeeld werd afgespeeld zoals ik eerder schreef
Nu kwam ik er achter dat ik via de instellingen van mijn Sony t.v aan kan vinken dat ik ook 4:3.gebruik en zo wil afspelen.. hoera opgelost hoe simpel