annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Unlock melding str-ks600p

profile.country.nl_NL.title
19posco55
Bezoeker

Unlock melding str-ks600p

Sinds jaren hebben wij de combi str-ks600p en rdr-hx710, maar sinds kort staat er in de display van de str de melding "unlock" en er is geen geluid meer als ik een DVD afspeel. Tuner werkt nog wel als radio e.d.

Wie kent deze melding en wat is er aan te doen ?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

Unlock melding krijg je als je twee apparaten DIGITAAL hebt aangesloten dus optisch of met coax.

De recorder geeft geen digitaal geluid meer af, dus versterker geeft unlock als melding.


Controleer je kabels dus goed

Arthur

profile.country.nl_NL.title
jippy04
Bezoeker

Hallo Arthur,

het is al even geleden dat je reageerde op  de "unlock melding van str-ks600p"...
Nu heb ik het zelfde probleem. Ik heb een sony RDR-HX710 en een Cisco 8485DVB HD PVR welke gekoppeld zijn aan de STR-KS600P, deze combinatie heeft altijd gewerkt alleen heb ik sinds een aantal dagen de melding dat ik de STR-KS600P moet unlocken. ik had dit gekoppeld met een optical link kabel en werkte dus perfect.

Onlangs heb ik alle kabels gecontroleerd en uit eindelijk de optical link kabel verwijderd. Nu met een andere kabel gekoppeld, echter het geluid is niet wat het geweest is.

Kun je me eventueel adviseren hoe ik de STR-KS600P kan unlocken en de optical link uitgang weer kan gebruiken.

Groeten,

Robert