annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Pro Imaging Nijkerk 2019

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Pro Imaging Nijkerk 2019

Ter info;

 

De Pro Imaging te Nijkerk dit jaar van 23-25 maart. De Inschrijving is reeds geopend,

 

Deze 20e editie van Professional Imaging zal in het teken staan van EXPERIENCE. 
Met een nieuwe routing, een nieuwe opzet en heel veel activiteiten op de stands en de diverse podia heten wij u namens alle exposanten van harte welkom.
 
Maak t/m 31 januari a.s. gebruik van de 25 % EarlyBird korting
en betaal slechts € 7,50.
Deze prijs is incl. toegang tot alle activiteiten van dit unieke beeldevent, parkeerkosten, behandelingskosten, pendelbus veraf gelegen parkeerplaats / De Loods v.v. én BTW.

 

zie voor meer info;

https://www.professionalimaging.nl

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Meerdere Sony Camera Experts aanwezig?

 

Tijdelijk dit topic "voor alle gebruikers naar boven laten zweven".

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik ga er vanuit dat ik er of als bezoeker of op de stand een of twee dagen ben :wink:

Wat en hoe nu nog lastig te zeggen.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Vandaag weer een leuke dag beleefd op de Pro-Im 2019! Het was allemaal weer toppie georganiseerd 👍 en druk!

 

Mooie presentaties bijgewoond van o.a. onze Sony ambassadeur @albertdros waar hij prima heeft uitgelegd hoe hij tot zijn resultaten komt. (o.a. Plan & Prey) Het was top Albert en mooie belangstelling voor je verhaal!👌

 

Ook een presentatie bijgewoond van Bas Uijlings bij de concullega..., mooi verhaal over het zijn van een professionel fotograaf...10% fotografie en 90 % ondernemerschap. Ook een onderwerp als back-ups (en de noodzaak daarvan als Pro) werd uitstekend uit de doeken gedaan!

 

tevens even lekker bijgekletst met o.a @Amfion op de Sony stand en daarbij ook Bob vanuit ons Belgisch buurland leren kennen. Altijd goed!

 

Voor de rest; de beursvloer had een nieuwe indeling en het was soms even zoeken naar de stands omdat die vrijwel allemaal op een nieuwe plek stonden t.o.v. voorgaande edities. Ook viel het aantal "jonge" bezoekers op! (zeg maar van 18? tot 35 jaar). Goede ontwikkeling!

Verder nog een glazen bol gescoord waarmee ik wat  ga experimenteren..een aantal resultaten ga ik hier op de Sony community binnenkort delen.

Voor mezelf; ik heb de sponsor (iets met nucamera of zo 😁) na het aanschaffen van de glazen bol ook een berichtje gestuurd over inruilen van de A7R2 voor een A7R3....niet dat ik die ***** wil vervangen, maar je weet het nooit natuurlijk! Ben benieuwd.

 

Ik denk dat het morgen ook nog wel druk zal worden en de belangstelling voor Sony is 👍

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en