anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Android TV i Bluetooth Audio

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius
1 081 wyświetleń

To zależy od modelu telewizora i urządzenia Bluetooth. Słuchawki Bluetooth mogą być używane tylko z następującymi modelami. Upewnij się, że Twój model znajduje się na liście.

 

Odpowiednie modele telewizorów
Poniższe modele pozwalają na użycie słuchawek Bluetooth po aktualizacji systemu operacyjnego.

Telewizory z platformą Android TV z 2018  r.

  • AF9
  • ZF9
  • XF83 
  • XF85
  • XF87
  • XF90
  • AF8

Telewizory z platformą Android TV z 2017  r.

  • XE85
  • XE90
  • XE93
  • XE94
  • A1

UWAGA: Informację, czy posiadany telewizor współpracuje ze słuchawkami Bluetooth, można znaleźć w menu ustawień. Jeśli telewizor współpracuje ze słuchawkami Bluetooth, w menu HOME> Ustawienia> Dźwięk w kategorii TV znajduje się opcja Synchronizacja A/V.

 

Odpowiednie urządzenia Bluetooth
Obsługiwane są poniższe słuchawki Bluetooth.
Uwaga: Inne słuchawki Bluetooth obsługujące A2DP mogą współpracować z telewizorem. Nie gwarantujemy jednak jego działania.

  • WH-1000XM3
  • WH-1000XM2
  • WH-CH700N
  • WH-CH500
  • WH-CH400
  • WI-SP600N
  • WI-SP500
  • WI-C400
  • WI-C300
  • WH-H900N
  • WH-H800
  • WI-1000X
  • WI-H700
  • MDR-ZX770BN
  • MDR-100ABN
  • MDR-1000X
  • MDR-1ABT
  • MDR-XB650BT
  • MDR-XB950BT
  • MDR-XB950B1
  • MDR-XB950N1
  • MDR-ZX220BT
  • MDR-ZX330BT
  • MDR-EX750BT
  • MDR-XB80BS
  • MDR-XB50BS
  • MDR-XB70BT
  • MUC-M2BT1
     

Sound Bars

  • HT-SF200
  • HT-XF9000
  • HT-ZF9
     

Jeśli chodzi o inne urządzenia Bluetooth, potencjalnie możliwe jest użycie urządzeń zgodnych z profilem A2DP. Firma Sony jako producent nie gwarantuje jednak współpracy.

 

W razie problemów, na przykład braku dźwięku pomimo użycia odpowiednich produktów, prosimy o zapoznanie się z następującym artykułem:

 

Brak dźwięku z podłączonego urządzenia audio.
Należy sprawdzić następujące możliwości.

  1. Przyczyną może być mała głośność nastawiona w telewizorze lub podłączonym urządzeniu. Sprawdź ustawienia głośności w poszczególnych urządzeniach.
  2. Sprawdź, czy w podłączonym urządzeniu wybrane jest wejście Bluetooth.
  3. Połączenie Bluetooth może być niestabilne. Wykonaj poniższe czynności:
    1. Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. W kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Ustawienia Bluetooth.
    4. Odłącz urządzenie zapisane na liście Zarejestrowane urządzenia i podłącz je na nowo.
  4. Przywróć w podłączonym urządzeniu ustawienia fabryczne. Szczegółowych informacji należy szukać w instrukcji obsługi produktu.


Dźwięk z urządzenia audio jest przerywany lub niezsynchronizowany z obrazem na telewizorze.
W zależności od występującego objawu wykonaj opisane poniżej czynności.

Jeśli obraz nie jest zsynchronizowany z dźwiękiem

  • Przyczyną może być podłączone urządzenie Bluetooth.
  • Jeśli objaw ten występuje przy oglądaniu przez długi czas, wykonaj poniższe czynności.
    1. Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. W kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Ustawienia Bluetooth.
    4. Odłącz urządzenie zapisane na liście Zarejestrowane urządzenia i podłącz je na nowo.

Jeśli występują przerwy lub zakłócenia w dźwięku

Na jakość dźwięku może wpływać stan połączenia lub środowisko fal radiowych. Poniżej wymieniono najważniejsze przyczyny.

  • Umieszczenie bezprzewodowego punktu dostępu blisko urządzenia Bluetooth lub telewizora.
  • Zbyt duża odległość między urządzeniem Bluetooth a telewizorem.
  • Użycie kuchenki mikrofalowej.

W takich przypadkach należy umieścić bezprzewodowy punkt dostępu daleko od urządzenia Bluetooth i telewizora lub zmniejszyć odległość między urządzeniem Bluetooth a telewizorem.

Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, należy spróbować wykonać połączenie przewodem HDMI lub przewodami analogowymi.

 

W dźwięku pojawia się echo.
Przyczyną może być równoczesne połączenie przez łącze HDMI i Bluetooth. W takim przypadku należy zakończyć połączenie Bluetooth i używać tylko łącza HDMI.
UWAGA: Dla zapewnienia stabilnego połączenia zaleca się użycie łącza HDMI.


Nie można regulować głośności głośnika w formie listwy pilotem od telewizora.
Niektóre głośniki w formie listwy nie dają możliwości regulowania głośności pilotem od innego urządzenia. Użyj pilota dostarczonego z głośnikiem w formie listwy lub przycisków na głośniku.

Przyczyną może być także równoczesne połączenie przez łącze HDMI i Bluetooth. W takim przypadku należy zakończyć połączenie Bluetooth i używać tylko łącza HDMI.
UWAGA: Dla zapewnienia stabilnego połączenia zaleca się użycie łącza HDMI.


Urządzenie audio połączone przez łącze Bluetooth nie wyłącza się w chwili wyłączenia telewizora.
Nie ma możliwości wyłączenia podłączonych urządzeń sygnałem z telewizora. Podłączone urządzenia należy wyłączać ręcznie.
UWAGA: Niektóre urządzenia pozwalają na użycie funkcji automatycznego wyłączania zasilania przy braku sygnału.