- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz jako nowe
- Oznacz jako przeczytane
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To zależy od modelu telewizora i urządzenia Bluetooth. Słuchawki Bluetooth mogą być używane tylko z następującymi modelami. Upewnij się, że Twój model znajduje się na liście.
Odpowiednie modele telewizorów
Poniższe modele pozwalają na użycie słuchawek Bluetooth po aktualizacji systemu operacyjnego.
Telewizory z platformą Android TV z 2018 r.
- AF9
- ZF9
- XF83
- XF85
- XF87
- XF90
- AF8
Telewizory z platformą Android TV z 2017 r.
- XE85
- XE90
- XE93
- XE94
- A1
UWAGA: Informację, czy posiadany telewizor współpracuje ze słuchawkami Bluetooth, można znaleźć w menu ustawień. Jeśli telewizor współpracuje ze słuchawkami Bluetooth, w menu HOME> Ustawienia> Dźwięk w kategorii TV znajduje się opcja Synchronizacja A/V.
Odpowiednie urządzenia Bluetooth
Obsługiwane są poniższe słuchawki Bluetooth.
Uwaga: Inne słuchawki Bluetooth obsługujące A2DP mogą współpracować z telewizorem. Nie gwarantujemy jednak jego działania.
- WH-1000XM3
- WH-1000XM2
- WH-CH700N
- WH-CH500
- WH-CH400
- WI-SP600N
- WI-SP500
- WI-C400
- WI-C300
- WH-H900N
- WH-H800
- WI-1000X
- WI-H700
- MDR-ZX770BN
- MDR-100ABN
- MDR-1000X
- MDR-1ABT
- MDR-XB650BT
- MDR-XB950BT
- MDR-XB950B1
- MDR-XB950N1
- MDR-ZX220BT
- MDR-ZX330BT
- MDR-EX750BT
- MDR-XB80BS
- MDR-XB50BS
- MDR-XB70BT
- MUC-M2BT1
Sound Bars
- HT-SF200
- HT-XF9000
- HT-ZF9
Jeśli chodzi o inne urządzenia Bluetooth, potencjalnie możliwe jest użycie urządzeń zgodnych z profilem A2DP. Firma Sony jako producent nie gwarantuje jednak współpracy.
W razie problemów, na przykład braku dźwięku pomimo użycia odpowiednich produktów, prosimy o zapoznanie się z następującym artykułem:
Brak dźwięku z podłączonego urządzenia audio.
Należy sprawdzić następujące możliwości.
- Przyczyną może być mała głośność nastawiona w telewizorze lub podłączonym urządzeniu. Sprawdź ustawienia głośności w poszczególnych urządzeniach.
- Sprawdź, czy w podłączonym urządzeniu wybrane jest wejście Bluetooth.
- Połączenie Bluetooth może być niestabilne. Wykonaj poniższe czynności:
- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Ustawienia Bluetooth.
- Odłącz urządzenie zapisane na liście Zarejestrowane urządzenia i podłącz je na nowo.
- Przywróć w podłączonym urządzeniu ustawienia fabryczne. Szczegółowych informacji należy szukać w instrukcji obsługi produktu.
Dźwięk z urządzenia audio jest przerywany lub niezsynchronizowany z obrazem na telewizorze.
W zależności od występującego objawu wykonaj opisane poniżej czynności.
Jeśli obraz nie jest zsynchronizowany z dźwiękiem
- Przyczyną może być podłączone urządzenie Bluetooth.
- Jeśli objaw ten występuje przy oglądaniu przez długi czas, wykonaj poniższe czynności.
-
- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Ustawienia Bluetooth.
- Odłącz urządzenie zapisane na liście Zarejestrowane urządzenia i podłącz je na nowo.
Jeśli występują przerwy lub zakłócenia w dźwięku
Na jakość dźwięku może wpływać stan połączenia lub środowisko fal radiowych. Poniżej wymieniono najważniejsze przyczyny.
- Umieszczenie bezprzewodowego punktu dostępu blisko urządzenia Bluetooth lub telewizora.
- Zbyt duża odległość między urządzeniem Bluetooth a telewizorem.
- Użycie kuchenki mikrofalowej.
W takich przypadkach należy umieścić bezprzewodowy punkt dostępu daleko od urządzenia Bluetooth i telewizora lub zmniejszyć odległość między urządzeniem Bluetooth a telewizorem.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, należy spróbować wykonać połączenie przewodem HDMI lub przewodami analogowymi.
W dźwięku pojawia się echo.
Przyczyną może być równoczesne połączenie przez łącze HDMI i Bluetooth. W takim przypadku należy zakończyć połączenie Bluetooth i używać tylko łącza HDMI.
UWAGA: Dla zapewnienia stabilnego połączenia zaleca się użycie łącza HDMI.
Nie można regulować głośności głośnika w formie listwy pilotem od telewizora.
Niektóre głośniki w formie listwy nie dają możliwości regulowania głośności pilotem od innego urządzenia. Użyj pilota dostarczonego z głośnikiem w formie listwy lub przycisków na głośniku.
Przyczyną może być także równoczesne połączenie przez łącze HDMI i Bluetooth. W takim przypadku należy zakończyć połączenie Bluetooth i używać tylko łącza HDMI.
UWAGA: Dla zapewnienia stabilnego połączenia zaleca się użycie łącza HDMI.
Urządzenie audio połączone przez łącze Bluetooth nie wyłącza się w chwili wyłączenia telewizora.
Nie ma możliwości wyłączenia podłączonych urządzeń sygnałem z telewizora. Podłączone urządzenia należy wyłączać ręcznie.
UWAGA: Niektóre urządzenia pozwalają na użycie funkcji automatycznego wyłączania zasilania przy braku sygnału.
Aby dodać komentarz, musisz się zalogować. Zarejestruj się, jeśli jeszcze nie posiadasz konta.