W niektórych modelach telewizorów BRAVIA i odtwarzaczy Blu-ray dostępna jest aplikacja YouTube for TV. Aplikacja ta może nie uruchamiać się lub wyświetlać w czasie pracy komunikat o błędzie. Nie świadczy to o uszkodzeniu urządzenia. W razie wystąpienia jednego z tych objawów prosimy o wykonanie poniższych czynności.
Telewizor Sony typu smart bez platformy Android TV (2016–2018)
Spoiler (wyróżnij, aby przeczytać)
Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
Wykonaj inicjalizację ustawień osobistych: (Dotyczy serii WD75, WD6, WE75, WE6, XE70, WF6)
Wybierz kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia].
Wybierz opcję [Pomoc techniczna].
Wybierz opcję [Inicjalizuj informacje osobiste].
Wybierz [OK].
Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
Wykonaj inicjalizację ustawień osobistych:(Dotyczy serii WD75, WD6, WE75, WE6, XE70, WF6)
Wybierz kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia].
Wybierz opcję [Pomoc techniczna].
Wybierz opcję [Inicjalizuj informacje osobiste].
Wybierz [OK].
Telewizor Sony typu smart bez platformy Android TV (2013–2015)
Spoiler (wyróżnij, aby przeczytać)
Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
Przywróć standardowe ustawienia przeglądarki i usuń wszystkie pliki cookie: (Dotyczy serii W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB i W750C)
Uruchom przeglądarkę z menu [Aplikacje].
Wybierz [Opcje].
Wybierz opcję [Ustawienia przeglądarki].
Wybierz opcję [Usuń pliki cookie].
Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
Przywróć standardowe ustawienia przeglądarki i usuń wszystkie pliki cookie: (Dotyczy serii W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB i W750C)
Uruchom przeglądarkę z menu [Aplikacje].
Wybierz [Opcje].
Wybierz opcję [Ustawienia przeglądarki].
Wybierz opcję [Usuń pliki cookie].
Telewizor Sony z platformą Android TV
Spoiler (wyróżnij, aby przeczytać)
W celu rozwiązania tego problemu należy wyczyścić dane oraz pamięć podręczną aplikacji YouTube:
Wybierz kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Aplikacje].
Wybierz opcję [YouTube].
Wybierz kolejno opcje [Wyczyść dane] > [OK].
W celu rozwiązania tego problemu należy wyczyścić dane oraz pamięć podręczną aplikacji YouTube:
Wybierz kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Aplikacje].
Wybierz opcję [YouTube].
Wybierz kolejno opcje [Wyczyść dane] > [OK].