anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nowe oprogramowanie v6.2858 na Sony KD-65A1 - spadek jakości obrazu

profile.country.PL.title
PablitoB
Poszukiwacz

Nowe oprogramowanie v6.2858 na Sony KD-65A1 - spadek jakości obrazu

Dzień dobry szanownemu gronu.

Kilka dni temu zainstalowałem nowe oprogramowanie układowe v6.2858. 

Z zaobserwowanych plusów to Dolby Vision.

Niestety zaobserwowałem (może to moje subiektywne odczucie), że spadła jakość oglądanych materiałów - dostawca NC+. Obajwy są takie jakby TV nie był w stanie w sposób prawidłowy "obrobić" materiału. Spadek ostrości obrazu. Widoczna pikseloza - szczególnie przy słabszym jakościowo materiale. Wcześniej (przed aktualizacją) większych uwag nie miałem. TV był po kalibracji i obraz był bardzo dobry. Porównałem ustawienia obrazu dla HD i HDR z raportem po kalibracji i one po aktualizacji nie uległy zmianie. Siła sygnału sat bardzo dobra.

Proszę o ewentualna pradę w przedmiotowej kwestii oraz o Waszych doświadczeniach z oprogramowaniem v6.2858.

Wczytując się w forum znalazłem temat odnośnie przywracania ustawień fabrycznych TV Sony Bravia (nie wien czy dotyczy to modelu KD-65A1) no ale chyba to nie jest rozwiązanie szczególnie przy produkcie premium.  

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
PablitoB
Poszukiwacz


@jajko6napisał(a):

Masz telewizor 4K więc wymień dekoder na ultraboxa 4K.


Moje oczy skierowałem w stronę modułu CAM CI+.

Zastanawiałem się nad Ultraboxem 4K ale z uwagi na to, że nie należę do grona kibiców piłki nożnej to odpuściłem go sobie. Treści 4K w NC+ to głównie mecze i materiały dokumentalne BBC. 

profile.country.PL.title
PablitoB
Poszukiwacz

U mnie Android 7 już był od nowości na pokładzie. Ta "poprawka" coś narobiła. 

Poszukam jeszcze jakiś rozwiązań jeżeli nie dam rady będę zgłaszał sprawę do firmy.

W końcu to Oni udostępniają oprogramowanie, które jest niedopracowane i powoduje spadek jakości produktu..

Ja nie jestem betatesterem :wink: