anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Starty Klucz Licencyjny

Bossikowy
Poszukiwacz

Starty Klucz Licencyjny

Witam. Posiadam Laptopa sony Vaio SVE1511GIEB, oczywiście naklejka licencyjna Windows 7 Home Premium jest, tylko że kod jest starty i wszystkiego nie widać. Wysyłałem maila do Supportu Sony i znów się wypinają, pisałem do Miccrosoft a oni za to wysyłają mnie do producenta. Co teraz?

Poniżej wiadomość, którą wysłał mi  sony :

 

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą SONY Europe.


W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie Panu odpowiadam ,że firma Sony nie jest w stanie odzyskać zniszczonego kodu - zgodnie z licencją jest on przeznaczony jedynie dla Użytkownika, nie jest on więc zapisany w żadnej bazie danych Sony. Działanie takie byłoby niezgodne z warunkami licencji.

Niestety etykieta licencyjna świadczy o legalności oprogramowania, jeśli więc etykiety nie ma, system może zostać uznany za nielegalny.

Nie wystawiamy duplikatów etykiet licencyjnych - do jednego komputera przeznaczona jest jedna etykieta licencyjna.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Rozumiecie coś z tego? Wysłałem im zdjęcie naklejki, na której widać jak niewyraźny jest klucz, z prośbą o pomoc, a oni mi z jakimiś wklejonymi formułkami wyjeżdzają. Ja się pytam co jest support jak w ogóle nie chcą pomóc. Już 4 raz do nich piszę z prośbą o pomoc i 4 raz sony się na klienta wypina. Masakra. Bardzo proszę o wsparcie.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Witaj, akurat support Sony postępuje prawidłowo, za to microsoft się wypiął. Wejdź we właściwości systemu (tam gdzie masz podana wydajność i czy dany komputer jest legalny) i na dole masz identyfikator produktu. Zadzwoń do Microsoft mając ten numer powinni Ci wygenerować cd-key.

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zapytanie na naszym forum. Niestety ze sprzetem VAIO sytuacja wygląda tak a nie inaczej ponieważ produkty zostały wycofane ze sprzedaży. Zrozumiane, że czuje sie Pan niezadowolony jednak wszelkie kwestie nalezy kierować właśnie do supportu Sony Electronics, który odpowiada za produkty VAIO. https://www.sony.co.uk/support/en/hub/prd-comp-vaio. Jeżeli kod przeznaczony jest do posiadania tylko przez użytkownika i  nie są one ewidencjonowane przez dział Sony odpowiedzialny za VAIO to kod możebyc niemozliwy do odzyskania.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

Bossikowy
Poszukiwacz

Za regeneracje kodu chcą 170 zł. Podziękuje...