anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Vaio pro SVP1321C5E odklejająca się ramka ekranu co z tym zrobić?

ROZWIĄZANE
zpd1966
Nowicjusz

Vaio pro SVP1321C5E odklejająca się ramka ekranu co z tym zrobić?

Vaio pro SVP1321C5E  odklejająca się ramka ekranu co z tym zrobić ?

Z tego co wiem to nie tylko mój problem :

http://community.sony.pl/t5/Notebooki-i-akcesoria/odklejona-ramka-nowy-VAIO/td-p/1347210

Laptop mam od września 2013r i teraz zaczeła odklejać się ramka jak wyżej w linku, co z tym zrobić?

Czy ten model to Bubel, na odklejającą się ramkę skarży się wielu jego posiadaczy ,co na tą niewątpliwą wadę Sony.Przytoczę opinie jednego z nich: "

Uwaga! Ostrzegam wszystkich, którzy nie chcą mieć kłopotów przed zakupem laptopa Ultrabook
Miesiąc temu w sklepie firmowym Sony w CH Manufaktura w Łodzi zakupiłem Ultrabooka za 3800zł. Po tygodniu sporadycznego użytkowania odkleiła się ramka ekranu wraz z samym ekranem.
Następnego dnia zgłosiłem uszkodzenie w miejscu zakupu. Pracownicy sklepu wyrazili gotowość zamiany od ręki uszkodzonego laptopa na nowy egzemplarz. Niestety, okazało się , że natychmiastowa zamiana już zarejestrowanego laptopa jest niemożliwa. Zaproponowano mi, żebym zadzwonił na infolinię i zgłosił reklamacje. Na infolinii poinformowano mnie, że w ciągu 2 dni zjawi się kurier po laptopa. Czekałem na niego 10 dni. Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach otrzymałem od Sony odpowiedź mailową i telefoniczną

„Pragniemy Pana poinformować , iż serwisanci stwierdzili uszkodzenie mechaniczne ramki ekranu LCD, które nie podlega warunkom gwarancji. Ewentualna wymiana jest odpłatna a jej koszt wynosi 876.48PLN.”+ wysyłka Jeśli klient zażyczy sobie aby odesłać komputer w stanie nienaprawionym, centrum naprawcze może poprosić o zwrot kosztów logistycznych i diagnostycznych, które na dzień dzisiejszy wynoszą 396 PLN”

Może ktoś ma pomysł co zrobić dalej w tej sytuacji? Dodam, że nawet pracownicy sklepu uznają moje racje. Jak dla mnie wygląda to na tanią próbę zbycia mojej osoby jak i wyłudzenie ode mnie pieniędzy.

Sony Vaio o numerze seryjnym 54594789-0007487, numer identyfikacyjny sprawy Sony:9458201"

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Bardzo mi przykro z powodu opisywanego przez Ciebie problemu.

 

Zapytanie w tej kwestii zgłosiliśmy zespołowi Sony Support i prosimy uprzejmie o ponowny kontakt z nimi, w celu bliższego przedyskutowania szczegółów.

 

Dział obsługi klienta:
Telefon:    0 801 382 462
E-mail:    customersupport.pl@eu.sony.com

 

Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnego rozwiązania sprawy.

Agnieszka_J

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Bardzo mi przykro z powodu opisywanego przez Ciebie problemu.

 

Zapytanie w tej kwestii zgłosiliśmy zespołowi Sony Support i prosimy uprzejmie o ponowny kontakt z nimi, w celu bliższego przedyskutowania szczegółów.

 

Dział obsługi klienta:
Telefon:    0 801 382 462
E-mail:    customersupport.pl@eu.sony.com

 

Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnego rozwiązania sprawy.

Agnieszka_J