anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o rade.

ROZWIĄZANE
profile.country.DE.title
Gregorm3
Użytkownik

Prosze o rade.

Witam Panstwa.

Prosil bym o rade w wybraniu lampy video ktory typ jest lepszy Model:: HVL-HIRL albo  Model:: HVL-HL1 oraz baterie 70tke czy 100tke nie bardzo moge sie zdecydowac co wybrac a moze raczej co bedzie dla mnie bardziej odpowiednie.

Posiadam kamere HDR-XR350VE i w swiecie video jestem nowicjuszem,kamere kupilem z mysla zrobienia czegos w stylu Historji dorastania mojej coreczki ,mam juz pare filmow z roznych etapow jej zycia i chcial bym je jakos fajnie zmontowac lecz w programie PMB brakuje mi naprzyklad czegos takiego jak dodanie napisow czy podkladu muzycznego,na forum przeczytalem troche o roznych programach montazowych ale nie wiem na ktory sie zdecydowac,potrzebowal bym cos prostego w obslodze i w miare bogatego w mozliwosci.

Zgory dziekuje za pomoc.

Message was edited by: Gregorm3

Tagi (2)
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.de_DE.title
Bambi-----
Początkujący

Witaj!

Obydwie lampy (HVL-HIRL oraz HVL-HL1) mają taką samą moc oraz temperaturę barwową. To co różni obydwie lampy to promiennik podczerwieni, który posiada lampa HVL-HIRL. Cena lapmy z podczerwienią jest wyższa więc proponuję przemyślenie czy na pewno taka Ci potrzebna.

Użycie podczerwieni skutkuje rejestrowaniem zielonego obrazu. Jeśli uważasz, że takie rozwiązanie może Ci się przydać to z całą pewnością polecam zakup tej lampy. Przecież nie musisz używać podczerwieni ciągle
http://www.youtube.com/watch?v=W6LYodsSKN0&feature=player_embedded

Tu jest film prezentujący efekty używania kamery z lampą HVL-HIRL. Może ułatwi Ci wybór :wink:

Co do programu do montażu wideo polecam - tak jak kolega Tadeusz - program Sony Vegas, który daje ogromne możliwości.