anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

kepisty
Poszukiwacz

Support Sony

Cześć!

 

Mam takie pytanie - czy Wy, drodzy użytkownicy też możecie narzekać na czas reakcji supportu Sony (w moim przypadku TV)?

 

Bardzo lubię produkty tej firmy, ale wsparcie daje trochę ciała, u mnie wygląda to mniej więcej tak:

- piszę mail'a z pytaniem (dot. wbudowanej aplikacji Sony) i problemem,

- dostaję odpowiedź po 6 dniach, żeby sprawdzić coś oraz odpowiedź na moje pytanie, że się nia da zrobić tego o co pytam

- sprawdzam to o co proszą i odpisuję, że Pan jest w błędzie bo się da i wyjaśniam jak. Wysyłam odpowiedź po 20 minutach,

- mijają kolejne 2 dni, dostaję prośbę o przesłanie jeszcze czegoś (nikt nie mówi, że się pomylił  w poprzednim mailu...),

- odpisuję tego samego dnia,

- dostaję zwrotkę po 3 dniach, żeby dosłać coś jeszcze,

- odpisuję w ciągu 20 minut,

 

Na razie cisza - czekam na odpowiedź.

 

Czy Wy też macie takie doświadczenia? Może ktoś z obsługi forum mógłby rzucić trochę światła na sprawę?

Kto dodał ten temat do Ja też