anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A7RIV

ROZWIĄZANE
profile.country.BE.title
edmondvdb
Poszukiwacz

A7RIV

Ik heb problemen bij het scherpstellen : de cursor gaat steeds naar de linker bovenhoek ipv bij de eerste scherpstelling deze automatisch naar het midden van het venster zou gaan?

Ik moet telkenmale met de joyestic de cursor naar het midden brengen.

Heeft soms iemand ook die problemen? en eventueel hoe oplossen?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.NL.title
lescatalpas
Doradca

Waarschijnlijk staat je touch operation aan. (je vindt dit onder setup van de camera)  Als je het schermpje nog maar aanraakt (b.v. met je neus) verplaatst het focus punt zich.  Je kan dit uitzetten en zelfs gevoeligheid instellen

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Użytkownik

Hi, ik ga het intern navragen voor je! 

profile.country.NL.title
lescatalpas
Doradca

Waarschijnlijk staat je touch operation aan. (je vindt dit onder setup van de camera)  Als je het schermpje nog maar aanraakt (b.v. met je neus) verplaatst het focus punt zich.  Je kan dit uitzetten en zelfs gevoeligheid instellen

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Użytkownik

Het zou kunnen dat de Auto Focus meting staat ingesteld op flexibel punt of uitgebreid flexibel punt. Daarmee kun je namelijk zelf bepalen waar de autofocus zijn metingen gaan doen. 

Als je er alsnog niet uit komt, dan zou ik je adviseren om in het laatste tabblad van het menu de camera eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen, wellicht dat je er dan uitkomt. 

 

Ik hoop je hierbij voldoende geholpen te hebben :slight_smile:

profile.country.BE.title
edmondvdb
Poszukiwacz

Bedankt voor je tip.. Het touchscreen stond aan zodat ik met mijn neus het schermpje raakte en de focus zich dan verplaatst.