annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PI Nijkerk

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

PI Nijkerk

Wie gaan er allemaal naar de Pi te Nijkerk ? 

 

Ik ga zelf ook, word voor mij de allereerste keer dat ik zoiets bezoek in het teken van fotografie, maar vind het reuze interessant en heb er veel zin in!

ik ga Zaterdag, is ook nog eens 10 minuten rijden :tongue:

Spoiler
 

wie gaat er nog meer?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Meer info

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik ga zeker een bezoek brengen aan de PI!

Kans is aanwezig dat er ook experts van hier aanwezig zullen zijn op de Sony stand :smileywink:, maar niet op zaterdag denk ik. Staat nog niet helemaal vast. 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

toppie, 

 

misschien een domme vraag....ik twijfel of ik mijn camera mee ga nemen...ben bang dat het zo druk is, en ik draag hem voornamelijk op mn rug/schouder, iedereen er tegenaan tikt wat me wel vaker overkomt :devil:

 

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik weet eigenlijk niet of er ook leencamera's zullen zijn. Op de stand kun je waarschijnlijk wel alles proberen en als je het even vraagt willen ze ook vast wel een andere lens op een camera zetten voor je :wink: Maar wil je er even mee rondlopen om wat te proberen dan is je eigen camera meenemen wel aan te raden. 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

heel duidelijk.....

 

wat gaaf, kan dat ook als je je eigen camera meeneemt? uitproberen:D 

 

haha dit is helemaal nieuw voor me :grin: 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ja dat kan zeker! Ik begreep in de wandelgangen dat er weer een lens-/camera-uitleen is. Juist leuk om even een bepaalde lens juist niet alleen op de stand, maar op de beurs uit te kunnen proberen toch?

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

ja, zeer zeker!

 

daar ben ik zeer benieuwd naar!!!

bedankt voor de info 😉

 

gr,