annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

YES ik heb hem !!

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

YES ik heb hem !!

Afgelopen weekend opgehaald bij een winkel, eindelijk heb ik hem de a77ii !!

 

Ben mn `oude` a200 gewend, heb de nieuwe al aardig onder de knie maar wat een ge-wel-dig apparaat zeg ! wat een beest!!

De snelheid enz enz, ik ben weer net een klein kind haha

 

heb een 2e hands afstandsbediening erbij genomen van Meike draadloos, ook een uitkomst.

Ook heb ik een ( aangenomen van @Amfion ) triggertrap erbij genomen, leek me een kek hebbedingetje. probleem alleen is dat ik hem niet werkend krijg....

Mijn vraag is dan ook: is er iemand hier die dat gebruikt/verstand van heeft ?

Ik weet niet op welke stand ( auto/p/a/s/m) hij moet, ik heb wel begrepen dat ik de focus op manual zet.

2e vraag: klopt het dat mijn accuVERbruik minder is bij modus vliegtuigstand aan?

 

heb vd week wat fotos geprobeerd te maken bij nacht van de sterren, kon dat heel goed bij mijn  `oude` maar met deze lukte het niet...had visite dus ook geen tijd om uit te zoeken of ik bepaalde instellingen moet proberen..

 

Owja; tips...altijd welkom :grin: 

 

alvast bedankt ! 

 

 

 

 

 

8 ANTWOORDEN 8
ant0nett3
Ontdekker

Gefelciteerd met je nieuwe aankoop!

Ja ik heb de triggertrap gebruikt, maar altijd lastig als het bij jou wel werkt en bij een ander niet...

Wat gaat er precies mis?

Even googlend zie ik diverse mensen die de combi a77II / triggertrap gebruiken dus in theorie zou het moeten kunnen :thinking:

 

(@amfion in disguise hier, er zijn problemen met inloggen, dus even onder een andere naam :smileywink)

 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Hai, bedankt voor je antwoord 😉

 

Staat in de stand M, uiteraard de app geinstalleerd, manual focus...als ik hem heb aangesloten krijg ik hem niet in de bulb stand, maar als ik de stekker uit de dongel haal wel!?! dan weer terug-blijft wel in bulb staan...vreemd
Audio vol op hoogst volume..misschien ligt t aan mn telefoon dacht ik...hij geeft headset aan, maar dat hoort toch? of een andere instelling gebruiken?

 

 

als ik de stekker uit de dongle trek en hem langzaam er terug insteek, gebeurt er wat met mn zoeker op het scherm ( de groene vierkantjes bewegen/detecteren)    gek he ? 

 

thanx, Onno

ant0nett3
Ontdekker

Mmm ik probeer van de week even tijd te vinden om het op mijn a99 te proberen... Eens kijken hoe dat bij mij zit met bulb. 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

toppie dat je dat wilt doen ! 

alvast bedankt....

 

ik hoor het wel !....

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Raar dat ik er niet meteen aan dacht,  ik heb nu de mobiel van mijn vrouw eraan gehangen en... kassa - hij werkt , pfffff

 

Ik heb uiteraard zo`n stomme Huawei y6 waar ik al niet zo content mee ben, maar hij is van mijn werk.

 

Ik kan wel vragen of er hier mensen zijn die ook zo`n telefoon hebben, en of er bepaalde instellingen aan veranderd moeten worden maar ik gok dat die kans klein is :grin: .

 

Ik denk dat het makkelijkst is om de helpdesk te mailen van triggertrap lijkt me.

 

groetjes,

ant0nett3
Ontdekker

Hi @Onno_l 

 

Aha! Dat dat nou het euvel was... Mijn gezondheid liet me even in de steek van de week dus ik was er helaas niet aan toe gekomen....

 

Ja denk dat dat het beste is, zij zullen daar sneller een antwoord op weten dan de verzamelde community hier denk ik.

 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

ja, schoot me ook te binnen dat ik met mn vorige hyawei bepaalde `rare`bewerkingen had.....

 

 

alsnog erg bedankt voor je hulp en beterschap 😉 

 

gr, Onno

ant0nett3
Ontdekker

Graag gedaan!

 

Dankjewel! Ben aan een fijn anti-bioticakuurtje dus komt vast snel weer goed:smileyd_oh: