anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

55XG9505-wifi

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

55XG9505-wifi

    Witam Forumowiczów

Telewizor jak w temacie bardzo dobry-obraz,szybkość działania i wiele jeszcze innych

pozytywów. Niestety są również problemy. O problemach z wyszukuwaniem głosowym

już pisałem - problem tymczasowo rozwiązał krakowski serwis. Niestety, pojawił się nowy.

Telewizor w żaden sposób nie chce się połączyć z wifi. Na szczęście działa po kablu.

Podejżewam że jest problem z modułem wifi i bluetooth. Według serwisu problem ma 

rozwiązać aktualizacja. ( proszę nie doradzać mi wszelkiego rodzaju resetów,przywrócenia

ustawień fabrycznych,czyszczenia pamięci bo to nic w tym przypadku nie daje,router jest też ok.)

Moje pytanie to czy będzie aktualizacja, jeżeli tak to kiedy ?

 

    misiek1955

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, @misiek1955

Twoje pytanie o aktualizację skierowałam do Supportu, damy znać, jak tylko będzie odpowiedź.
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

   Witam Pani Agnieszko

 

Upłynęło już trochę czasu a Pani zamilkła.

Było proste pytanie i oczekiwałem prostej

odpowiedzi- tak-nie-nie wiem.

 

   misiek1955

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry,  @misiek1955

Przepraszam, że zajęło to tyle czasu! Oto odpowiedź, jaką uzyskałam of kolegów z Supportu:

_________________

Data wprowadzenia aktualizacji nie została jeszcze podana, więc niestety na chwilę obecną nie mamy możliwości jej przekazania. Opisany problem z wifi wskazuje jednak na pewne ustawienie w routerze - proszę ustawić kanał wysyłania wifi na stały z przedziału 1-11. Większość routerów w ustawieniach domyślnych ma wybrany kanał automatyczny, czyli mogą przełączać się pomiędzy kanałami 1-13 (12 oraz 13 nie są obsługiwane przez telewizor).

-----------------------

Pozdrawiam, Agnieszka_J