- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
lutego 2019
lutego 2019
65XE9005 problem z internetem
Mam słabą prędkość internetu po kablu. Przez wi-fi jest ok. Przykładowo po wi-fi jest 50Mbps, a na kablu 15Mbps. Sprawdzałem chyba wszystko: zmieniałem kable, resetowałem router, telewizor i dalej to samo. Podłączając ten sam kabel pod PC stacjonarny jest ok. Co może być przyczyną?
2 ODPOW. 2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
lutego 2019
lutego 2019
Sugerujemy kontakt z naszym wsparciem technicznym. Kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
lutego 2019
lutego 2019
Witam,
Szukałbym problemu w routerze. Niektóre maja opcję ograniczania prędkości dla poszczególnych urządzeń.
Pozdrawiam