Podziel się wrażeniami!
Hej,
Jakiś czas temu zaświeciło słońce z boku TV i zobaczyłem że cała matryca, zaznaczam, że cała nie tylko ten fragmencik co najlepiej widać na zdjęciu, jest w smugach, plamach - tak jakbyście nakleili folię, potem ją zdjęli i znów nakleili.
Nie jest to nierównomierne podświetlenie, nie są to robaki na matrycy, nie jest to kurz, tak jakby rozwarstwienie matrycy.
Widać to w każdych warunkach, ale jak nie świeci słońce pod kątem na TV to może nie przeszkadza to wybitnie (wiecie jak to jest jak już to widzicie, widzicie cały czas), ale jednak rodzina którym nic nie mówiłem zauważyli, że coś jest nie tak.
Gwarancja się kończyła więc od razu zgłosiłem, pan odbierający TV jak zawsze spoko też zauważył i potwierdził coś nie tak, serwis też zauważył bo odesłał do oceny przez producenta i tak po 3 tygodniach pobytu w serwisie na dzień dzisiejszy Sony twierdzi że to nie jest żadna wada.
Oczywiście od razu maila wyskrobałem, że zanim oddadzą TV, niech ktoś to dokładniej zweryfikuje.
Na razie nie wiem co dokładnie jest w ekspertyzie bo nic nie dostałem, czytam jedynie statusy w MIK.
Wszyscy widzą wadę, Sony nie widzi...
Niestety po opisach realizacji gwarancji czy nawet rękojmi cudów się nie spodziewam.
Tak dorzucam kolejny kamyczek do ogródka - beznadziejna obsługa gwarancyjna Sony.
Już wcześniej uprzedziłem wszystkich znajomych i odradzam (tak jak kiedyś namawiałem) Sony.
Kiedyś miałem wszystko od Sony tak teraz w użyciu został tylko ten TV, który z pewnością jest już ostatnim sprzętem tejże firmy.
Jeśli się coś zmieni na PEWNO napiszę, ale na dziś stan jest taki jak kilka osób już tu pisało, ewidentny bubel, a Sony twierdzi że wszystko jest OK i nie ma wad...
Pozdrawiam
Hej, no to chyba jednak o czymś innym piszesz. Właśnie na to się chyba Sony nastawiło.
Powłoka X-Wide rozprasza światło właśnie na takie tęczowe poświaty. U mnie to są plamy nie od światła odbitego, to są po prostu plamy permanentne które widać bardziej lub mniej w zależności od warunków. Nie jest to światło rozproszone ani odbite.
Plamy widać tylko w pewnych warunkach oświetlenia, Wałcz o swoje, może się uda, wg mnie jest to cecha tych matryc VA z powłoką, TCL miałem dokładnie taki sam efekt
Tak koresponduję bo jak za chwilę na wiosnę i lato błyśnie słońce będzie dramat. Tv zawsze w tym samym miejscu i tych plam na pewno nie było widocznych. A teraz są. Nie mam powłoki X-wide bo do 65' weszła w modelu XH.
Sony zdecydowanie i kategorycznie odrzuciło reklamację i podtrzymuje swoje stanowisko... wszystko jest OK, taka cecha...
Powiem szczerze nie wiem co mam z tym począć, nie bardzo chce mi się kopać, więc twarde postanowienie NIGDY więcej nic od sony. Są inne wcale nie gorsze firmy, a przynajmniej tańsze. I w zachwyty nad obrazem też nie wierzę, bo jak chodzę po znajomych to drastycznych różnic między sony a innymi nie ma, więc te wszystkie super recenzje to też w warunkach domowych lekkie bajki i tyle.
Także do cloudingu (a jak to też mam i to spore dwie wyraźne plamy) dochodzą plamy i to wszystko jest cechą wyśmienitych TV sony... dziękuję, z takimi cechami wolę mieć parę tys. wiecej w kieszeni niż wydać na sony.
Cześć, widzę, że sony również odrzuciło twoją reklamację, podobnie jak w mojej sytuacji. Ja stwierdziłem, że się nie poddam. Sprawę zgłosiłem do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej we Wrocławiu, który wszczął postępowanie w sprawie sporu reklamacyjnego w moim imieniu. Czekam na decyzję sklepu. Jeżeli dalej będą twierdzić, że robale w telewizorze to moja wina to pójdę z tym do sądu. Może spróbuj mojego sposobu? Ja nie dam się oszukiwać!!!
Pozdrawiam
na robale w matrycy to powinni uznać i wyczyścić !
@dakocze Hej, miałem zamiar jeszcze popisać gdzieniegdzie, ale sam nie wiem czy mi się chce... Co dostanę w zamian... nowszy używany TV z takimi samymi wadami, jak nie od razu to po pół roku i tak samo będę się denerwował? Nie wiem... Poza tym na feriach byłem i odpoczywałem 🙂
U mnie sklep nie brał udziału ponieważ zgłosiłem reklamację gwarancyjną, odrzucił serwis na podstawie opinii sony, sony po eskalacji z mojej strony podtrzymało decyzję, więc nawet jak zgłoszę rękojmię to będzie to samo.
Najpierw miałem nastrój bojowy, teraz mam olewczy... ogólnie to coraz mniej go używam...
@Karamba powinni, kiedyś ktoś pisał, że raz na gwarancję czyszczą, a teraz nie chcą... tak właśnie działa sony. siedzi sobie manager i patrzy w tabelkę reklamacyjną, cyfry i kwota nie może przekroczyć budzetu i tylko w ten sposób patrzą na reklamacje, nie na wady i usterki tylko na kasę, aby nie wydać. O klienta w Polsce się nie dba, pojedyncze firmy próbują, ale też im to różnie wychodzi.