anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65xg9505

profile.country.PL.title
bonifacz
Poszukiwacz

65xg9505

Witam wszystkich,

po przeczytaniu waszych wpisów uznałem, że trzeba się przyzwyczaić do wad które posiada ten tv.

Prawie się przyzwyczaiłem ale zaczyna mnie trafiać już szlag!

1. Tv kilka razy dziennie gaśnie na ok 2 sekundy (to nie jest restart) po prostu na 2 s ekran staje się czarny

2. Ziarnistość (mrowienie)- niektóre filmy

3. Niektóre filmy na netflixie są koszmarnej jakości mimo, że w dv  (kiedyś takiej jakości filmy oglądało się na magnetowidzie

4.I ostatni hit! - szarpanie linii i migotanie ( linia na ujęciach nie jest jednolita  tylko pourywana i te kawałki są względem siebie poprzesuwane i migoczą ) a jak jakiś gość wyskoczy w marynarce w kratkę to już masakra.

5. Myślałem, że przez dekoder nc+ obejrzę mecz w 4K i obejrzałem ale różnicy między 4k a full hd nie ma żadnej.

Może ktoś coś mądrego  napisze oprócz ustawień fabrycznych i kontaktu z serwisem

pozdrawiam

 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

czy zainstalowane oprogramowanie jest aktualne? Tu znajdziesz informację, jak przeprowadzić aktualizację: https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg95xx_x95xxg-series/kd-65xg9505/downloads/0...

 

Czy próbowałeś przeprowadzić tzw. miękki reset, przytrzymując przez ok 5 sekund przycisk Power na pilocie?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
bonifacz
Poszukiwacz

Oprogramowanie jest aktualne a reset miękki robiłem już kilka razy. Dodatkowo zrobiłem też przywracanie ustawień fabrycznych do których byłem zmuszony ponieważ znikł obraz i się pojawiły jakieś kolorowe plamki z bardzo krzykliwym odglosem(już ktoś tu na forum umieścił taki ekran).