Podziel się wrażeniami!
Witamy,
Czy zawieszenie zdarza się przy jakiejś konkretnej czynności/aplikacji czy nie ma reguły?
Hej,
Po każdej aktualizacji oprogramowania zaleca się wykonanie resetu do ustawień fabrycznych, więc jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś skorzystaj z funkcji: Menu (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Przywracanie danych fabrycznych - Wymaż wszystko. Rekomenduje się również wyczyszczenie pamięci podręcznej odbiornika, korzystając w tym celu z funkcji: Menu (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej.
Sprawdź też, czy funkcja Bravia Sync jest włączona oraz czy niedogodność występuje w przypadku, gdy odłączone od odbiornika zostały wszystkie urządzenia zewnętrzne. Jeżeli nie korzystasz z funkcji kontroli urządzeniami za pomocą jednego pilota, zaleca się deaktywację sterowania Bravia Sync.
Pozdrawiam,
Barbara_K