anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

ANDROID 7 dla 2015,2016 umarł !?

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

ANDROID 7 dla 2015,2016 umarł !?

Sam nie wiedziałem jaki nagłówek dać na ten wątek.Od wczoraj na stronach wsparcia dla modeli 2015 i 2016 znikło info o terminarzu wydania Androida 7 dla tych modeli.Przypadek ? Jak firma podchodzi do swoich klientów to najlepszy tego przykład 27 czerwca 2017 ukazało się info o tym ,że jesienią 2017 ukaże się terminarz dla w/w modeli aktualizacji do N od wczoraj jak pisałem informacja została usunięta nie ,że przepraszamy ale przesuwa nam się termin nie ,że ogłosimy termin na wiosnę na jesieni się nie uda Sony się wycofało nie będzie N ,pyk nie ma jak gdyby nigdy nic.Dzwoniąc na infolinię Pani stwierdziła ,że aktualizacja na stronie dla mojego TV jest już do pobrania :fearful: odpowiedziałem ,że chyba Pani sobie żartuje a ona do mnie ,że wie co mówi (mam XD93) stanowczo Pani odparłem ,że nie ma dla modeli 2015 i 2016 Androida 7 i niech nie wprowadza użytkowników w błąd dałem propozycję ,że ją zastapię i będę bardziej wiarygodny na to Pani powiedziała aby chwilę zaczekać po ponownym powrocie do rozmowy przeprosiła i przyznała mi rację spiesząc z informacją ,że w maju N dostaną Anglicy i Niemcy Polska dostanie w czerwcu 2018.Dzisiejszego dnia jeszcze raz musiałem zadzwonić na infolinię ( od wczoraj miałem problemy z logowaniem na konto) termin się skrócił do marca 2018 (odebrał ktoś inny).Zadaję sobie pytanie przecież ktoś to musi robić zmieniać informację na stronie skądś te informacje dostaje dlaczego my jako końcowy użytkownik nie możemy NIC dowiedzieć się na infolini bo to loteria kto odbierze czy ktoś kto ma pojęcie czy wie jak znaleźć podobny problem w Pomocy i odpowiedzieć nie na temat.Co dziwne informacja ,która zniknęła z polskiej strony jest jeszcze na angielskiej stronie (jak długo) ?
Strona polska: https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xd9305
Strona angielska: https://www.sony.co.uk/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xd9305 http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/141165

42 ODPOW. 42
profile.country.PL.title
Sebastian_Wroc_83
Użytkownik

Czy oprócz mnie, są na tym forum jacyś użytkownicy zadowoleni ze swojego telewizora?

 

Większość z Was tutaj tylko narzeka. Po części jest to spowodowane niezadowoleniem z wydania sporych pieniędzy, troszeczkę też wynika z naszej polskiej mentalności. Zaryzykuję stwierdzenie, że częściej dzielimy się w internecie opiniami negatywnymi niż pozytywnymi. Ja będę teraz przedstawicielem tej drugiej grupy. Pochwalę Sony za ich produkt. Zanzaczę tutaj wyraźnie, że z firmą Sony nie mam nic wspólnego. Powiem więcej, zawsze preferowałem produkty firmy Samsung.

 

Zacznijmy od początku - chciałbym Wam opowiedzieć historię swojego telewizora Sony. Głównym bohaterem będzie 55xd9305. Pod koniec ubiegłego roku stwierdziłem, że mój wysłużony, 40 calowy Samsung ES5500 wymaga zamiany na coś lepszego. Jako, że spisywał się (i w sumie robi to dalej, tyle że został zdegradowany z salonu do sypialni) nieźle, celowałem w produkty Samsunga. Początkowo byłem zauroczony modelami curved. Po dłuższej analizie (wg FRIS jestem typem badacza) odpuściłem sobie ten rodzaj matrycy. Wytypowałem modele KS7000 oraz KS8000, przy czym faworytem był ten pierwszy. Oba modele, z tego co pamiętam niewiele się różniły parametrami, a cena tego pierwszego była parę stów niższa. Nadszedł czas zakupu. Mieszkam w dużym mieście, więc postawiłem na transakcję w sklepie stacjonarnym. Zaopatrzyłem się w pendrive'a z planszami testowymi i udałem po mój wymarzony sprzęt. Niestety nie udało mi się sfinalizować zakupu. Odwiedziłem 2, może 3 sklepy. Każdy model który mieli na stanie miał jakieś wady. Głównie były to problemy z rozklejającą się obudową. Wyobraźcie sobie, że telewizor za ponad 5000 zł miał przód i tył obudowy połączone ze sobą czymś co wyglądało jak dwustronna taśma klejącą. Do tego każdy z nich miał bad pixele (co było dla mnie nieco mniejszym problemem). Zirytowało mnie to, jednak nie zraziło do zakupu. W końcu to Samsung. To nie może być złe. Dzień później pojechałem do innego sklepu. Tam było to samo. Gdy oglądałem stan obudowy kolejnego wyjętego z pudła egzemplarza, podszedł do mnie jeden z klientów i powiedział - "Panie bier pan Sony. To porządny japoński sprzęt." Uśmiechnąłem się :-). Do domu wróciłem z niczym. Zacząłem czytać o "soniakach". XD9305 od razu przykłuł moją uwagę wyglądem. Do tego Android, VA, 120Hz... Po paru dniach wróciłem do sklepu. Na stanie mieli dwa egzemplarze. Matryca ok, ładnie spasowana. Sprzedawcy za bardzo nie słuchałem, bo zachwalał TV, że ma sprawnie działający system, oparty na Androidzie 6.0, gdzie wtedy jak wiadomo te telewizory miały wgraną wersję 5.0 No nic. Kłamczuszek, ale wziąłem. Ledwo zmieścił się do bagażnika mojego kombiaka. Po drodze jeszcze tylko wymyśleć jakąs historyjkę dla żony, dlaczego warto wydać przeszło 7000 zł na zakup telewizora i można się cieszyć z nowego sprzętu.

 

Wdrapałem się z pudłem na swoje 4 piętro (ciężkie bydle, dobrze że jest winda), rozpakowałem, ustawiłem i pamietam że... było wielkie wow. Jakość obrazu powalająca. Jednak przez te parę lat technologia poszła do przodu. Od razu wgrałem jakieś aktualizacje, podpiąłem kino domowe, dekoder nc+... Wszystko działało jak należy. Tak jest i teraz. Jakość obrazu jak dla mnie bardzo dobra, system chodzi całkiem płynnie. Nie ma żadnych większych zwiech. Czasem zdarza mu się dłużej "pomyśleć", ale tego się spodziewałem, bo Android gości w moich telefonach od dawna. Ten typ tak ma. Z minusów to na pewno brak aplikacji HBO GO, jednak da się bez niej żyć.

 

Jeśli chodzi o aktualizację, oczywiście je instaluję. Może nie od razu jak się pojawią, ale jak najbardziej z nich korzystam. Nigdy nie było żadnych problemów z ich wgrywaniem. Szczerze, poza aspektem wizualnym (menu) nie widzę żadnych spektakularnych wzrostów (bądź spadków) wydajności.

 

Do czego służy mi TV? Telewizja cyfrowa (jako były piłkarz, oglądam bardzo dużo sportu), Youtube, Netflix, multimedia z dysku sieciowego oraz z telefonów. Wkrótcę podłączę do niej PS 4Pro.

 

Spodziewam się że pewnie mój post nie będzie przyjęty zbyt przychylnie, ale chciałem pokazać, że są też osoby zadowolone z zakupu. Być może miałem szczęście i trafił mi się wyjątkowo dobry egzemplarz, być może jutro szlag trafi matrycę i będę na Sony wieszał psy... Na tą chwilę jednak cieszę się, że rok temu podjąłem taką, a nie inną decyzję.

 

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Witam !

Jak podłączymy dekoder nc plus to działa wszystko dobrze, to prawda.

Wtedy wykorzystujemy TV jako monitor, gdzie źródłem sygnały jest dekoder NC+, czy konsola czy inne źródło.

Jak chcemy z niego zrobić typowy telewizor z jednym pilotem czyli wykorzystać jego tuner satelitarny + moduł CAM to już tak kolorowo nie jest. Zaczynają się resety i już tak wszystko pięknie niestety nie działa.

Takie są niestety fakty. Wszystko zależy do czego chcemy wykorzystywać TV.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@_G_D_A_Może wezmą przykład z "nowoczesnych" rozwiązań LG,Samsunga i zablokują możliwość edycji kanałów kablowych UPC przy module cam.

profile.country.PL.title
_G_D_A_
Użytkownik

A za to nie jest odpowiedzialny Soft telewizora który niedawno został zaktalizowany?

 

Ja osobiście nie czekam na Androida 7 telewizor działa bez zarzutu po co ryzykowac

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@_G_D_A_ A możesz mnie uświadomić co jest odpowiedzialne za prawidłową edycję kanałów?

profile.country.PL.title
_G_D_A_
Użytkownik

Wydaje mi się że oprogramowanie telewizora a nie Android

Bo są telewizory bez Androida na których również można edytować kanaly

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

To operator jest odpowiedzialny za oprogramowanie czy to modułu CI+ czy dekodera a nie telewizor.Swoją drogą to naprawdę jakiś ewenement i luksus aby klient mógł sobie poukładać kanały jak chce.Przypominam wątek tego tematu :slight_smile: http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/141461 do znalezienia już tylko przez link na stronie już tego nie ma.Android 7 naprawdę wiele zmienia w wersji TV cały czas na niego czekałem i czuję się oszukany na dzień dzisiejszy ! Przecież jeżeli taka informacja się ukazała ktoś ją musiał czymś podpierać jeżeli podano wstępnie terminarz to ktoś powiedział ,że do tego czasu się wyrobi a teraz co bez mrugnięcia okiem na raz jakby nic takiego nigdy nie padło ! Tak się nie robi SONY  ! ! !

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@_G_D_A_ Zawsze sądziłem ,że software(w skrócie często używany jako soft) oznacza oprogramowanie. Ale jako już trochę wiekowa osoba mogę być rzeczywiście w błędzie. Dotychczas zawsze aktualizacja androida wiązała się z nowym oprogramowaniem, które  poprawiało i psuło całkiem inne rzeczy w telewizorze. Ja, a sądzę i wielu innych ma nadzieję, że ta aktualizacja adroida będzie powiązana z nowym oprogramowaniem i poprawi chociaż część błędów opisywanych na tym forum. Gwarancja na telewizory z 2015 roku jednym się skończyła, a innym brakuje już niewiele do jej końca.

profile.country.PL.title
marekjs
Poszukiwacz

Świetna historia. Ja używam Vuduo Ultimo4k i zapomniałem o problemie. Karta CAM leży i się kurzy . Oglądanie TV to porażka na TV :slight_smile: Dedykowane zewnętrzne urządzenie zawsze będzie lepiej chodziło od wbudowanego. 

Co do aplikacji, Netflix, Showmax w zupełności wystarczają, aby ten telewizor zarobił na siebie. W innym wątku , jest płacz i lament na temat HBO GO (mam najwyższy pakiet w NC+), ale zawsze zastanawiam się co na tym można oglądać, aczkolwiek też chodzi w sideloading...

Jestem zadowolony. XD93 65” ...

profile.country.PL.title
bohdang
Użytkownik

Do "Sebastian_Wroc_83":

Cieszę się niezmiernie, że chociaż Ty jeden jesteś zadowolony z telewizora! To miłe. Niestety, ja mam skrajnie inne zdanie o posiadanym odbiorniku. Nie będę tu wymieniał (po raz  nie wiadomo który) wszystkich bolączek. Napiszę tak w skrócie jakie ja mam odczucia:

Każdy kto chciałby zakupić telewizor SONY z Androidem powinien zapoznać się dogłębnie i bardzo szczegółowo ze specyfikacją i funkcjonalnością urządzenia. Absolutnie nie wystarczą lakoniczne informacje zawarte na opakowaniu czy na opisie sklepowym. Np. to, że telewizor "ma Bluetootha", nie oznacza że można z niego korzystać dowolnie. Okazuje się, że Sony wprowadziło jakieś dziwne formaty tegoż bluetootha co spowodowało, że jest on na h... przydatny dla przeciętnego użytkownika !

Korzystanie z funkcji odtwarzania materiałów z zewnętrznego nośnika przez USB jest tak chimeryczne, że się niedobrze robi. Raz "widzi" pliki i "czyta" je, a innym razem nic sie nie da odtworzyć.

Nagrywanie na HDD to zupełna paranoja w przypadku posiadania kablówki bez karty Cl+.

Tryb 3D można włączyć tylko w określonych przez Sony sytuacjach. Nie da się go włączyć np. przy korzystaniu z aplikacji KODI. Tu ciekawostką jest to, że przed którąś kolejną aktualizacją taka możliwość istniała, chociażby poprzez aplikację "Video&TV SideView" na smartfonie.

O samoczynnych, niespodziewanych restartach już nie będę pisał, bo szkoda czasu.

Jakby tego wszystkiego było mało, swój "smrodek" dokłada klientowi Serwis. Pracują w nim ludzie chyba starannie wyselekcjonowani i wyszkoleni w ogłupianiu klienta. Sporą część swojego życia spędziłem w tzw. PRL-owskiej komunie, ale nawet w okresie jej świetności nie spotkałem się z tak aroganckim traktowaniem klienta, jak przez panów serwisantów  Sony.