Podziel się wrażeniami!
Witam, dostałem 2 dni temu info ze sklepu że wyślą kogoś z serwisu do sprawdzenia czy brakuje vrr i allm w xh9096 (co jest dla mnie śmieszne bo oficjalnie w żadnym nie ma). Tylko jak spytałem o jakiś namiar to 0 odpowiedzi. Wie ktoś kiedy serwis chociaż się ze mną skontaktuje ? Ile mają czasu na to
Jeżeli składałeś reklamacje za pośrednictwem sklepu to ciężko powiedzieć, oni mają swój proces. Chyba najlepiej zadzwonić do ich obsługi klienta i dopytać.
Do sklepu złożyłem reklamacje 7 kwietnia, 3 dni temu dostałem SMS "Reklamacje przekazalismy do
Autoryzowanego Serwisu Producenta, ktory skontaktuje sie w
celu ustalenia terminu wizyty serwisowej. Z uwagi na obecna
sytuacje epidemiologiczna czas realizacji reklamacji moze ulec
wydluzeniu."