anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Bravia kd49x8307

profile.country.PL.title
Jolarybka
Poszukiwacz

Bravia kd49x8307

Moja bravia przy aktualizacji zatrzymała się na dobre. Nie reaguje na reset na pilota nawet na wyłączniki ręczne czyli przycisk wyłącznikiem z tyłu telewizora. Telewizor ma trzy lata. Nic nie pomaga . Po włączeniu do prądu zaświeci się dioda włączenia telewizora i tak jakby się chciał zresetować ale po chwili blokuje się wyłącza i od nowa to samo włącza itd. Przypomnę że nie reaguje na nic
Czyżby to koniec jego żywotności ?
Może miał ktoś podobny problem.
Jola
3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Jolu,

najlepiej będzie skontaktować się z naszym autoryzowanym serwisem i opisać poniższy problem. Tam otrzymasz kompleksowe wsparcie.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Jolarybka
Poszukiwacz

Witam Oddałam telewizor do serwisu i dostałam informację 1600 zł za naprawę i do wymiany płyta główna . Kupiłam telewizor marki Sony ponieważ do tej pory sprawdzał się. Telewizor kupiłam droższy aby mieć Go na dłużej a tu gwarancja się skończyła telewizor się zablokował i co 1600 wydać za naprawę gdzie może zaraz paść matryca . Masakra Teraz jestem mądrzejsza bo dowiedziałam się na forum od ludzi że po każdej aktualizacji trzeba przywrócić funkcje fabryczne telewizora i wtedy kasują się różne rzeczy z jego pamięci które są niepotrzebne. Nie znam się na elektronice nie pytałam o takie rzeczy kupując telewizor bo skąd miałam wiedzieć że coś takiego się może przydarzyć. O takich rzeczach powinniśmy być informowani . Nie śledziłam nigdy żadnych wieści na forach zaufałam sprzedawcy i marce Sony. Telewizor bez żadnej rysy smugi nic jest w idealnym stanie oprócz tego że po trzech latach zapełniła mu się pamięć i co tak po prostu wymienić płytę główną. Wydaje mi się że był to problem z tymi telewizorami gdyż w menu mojego nie było nic co mówiło by o resecie czy czyszczeniu sytemu itd. A teraz już pięknie wszystko ładnie napisane. Myślę że gdybym bardziej eksploatowała mój telewizor czyli byłaby używana przeglądarka internetowa wówczas może lepiej dla mnie bo padłby wcześniej zanim skończy się gwarancja . A tak to po trzech latach i kupuj nowy. Masakra. Tak że nie wiem gdzie się udać dalej z tą sprawą bo na pewno nie z mojej winy przestał działać. Płyta główna po trzech latach od tak się zepsuła. Za tyle pieniędzy. To może na każdym sprzęcie powinna być adnotacja dużymi literami po gwarancji nie kupuj jak nie masz pieniędzy bo po trzech lata wymiana i nowy wydatek. Jestem zrozpaczona zdegustowana i bardzo rozczarowana. Nie zostawię tego tak. Pozdrawiam
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Jolarybka przekazałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:


Radzilibyśmy opierać się raczej na diagnozie serwisowej, gdzie pracują kompetentni i wykwalifikowani technicy niż na opiniach przeczytanych w internecie. Gwarancja trwa dwa lata, niemniej jednak każdorazowo polecamy zakup dodatkowej gwarancji, nawet do 5 lat.

Pozdrawiam