Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich.
Pojawiłem się tutaj z powodu dziwnego działania mojego nowego TV.
Zostal zakupiony 14.11.18 i przez ten okres 2 miesiecy nic sie nie działo.
Kilka dni temu zaczął dziwnie sie zachowywać. Migota czarny ekran niezależnie od źródła czy to konsola do gier czy zwykla cyforwa telewizja.
Wygląda to następująco przez kilka minut nic sie nie dzieje później obraz tak jakby migota, obraz źródłowy i czarny obraz na przemian, kilka razy, nawet kilkanaście razy.
Dodam że zrobiłem już reset fabryczny i to nic nie dało.
Resetowalem również ustawienia obrazu.
Czy jest to awaria mechaniczna niż systemowa ?
Za mało informacji żeby jednoznacznie zdiagnozować usterkę. Najlepiej skontaktować się w tej sprawie z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Usterka zgloszona, jutro przyjeżdża serwis po telewizor, mam nadzieje że jedna wizyta w serwisie wystarczy.
Chcoiaz mogli by go wymienić na nowy skoro Pan jedzie aż do mnie 140km.
Usterka zgloszona, jutro przyjeżdża serwis po telewizor, mam nadzieje że jedna wizyta w serwisie wystarczy.
Chcoiaz mogli by go wymienić na nowy skoro Pan jedzie aż do mnie 140km.
Po tygodniu czasu Skny wymieniło mi telewizor na nowy, lecz w tym tez pojawila sie kilka razy ta sama przypadłość co w wadliwym egzemplarzu, jak tylko uda mi sie to nagrać wrzucę. Nowy egzemplarz tv dotarl do mnie wczoraj.
Po tygodniu czasu Skny wymieniło mi telewizor na nowy, lecz w tym tez pojawila sie kilka razy ta sama przypadłość co w wadliwym egzemplarzu, jak tylko uda mi sie to nagrać wrzucę. Nowy egzemplarz tv dotarl do mnie wczoraj.
Witam
Oto co się dzieje z nowym telewizorem który wczoraj został dostarczony przez serwis.
Telewizor akurat jest bez stopek, ale mają zostać dostarczone w poniedziałek.
Co do usterki ta sama sytuacja co w pierwszym telewizorze czy ktoś może coś na ten temat powiedzieć??
Cześć, otrzymaliśmy następującą odpowiedź z supportu.
Witam,
niestety tylko w telewizorach z systemem Android istnieje możliwość instalacji dodatkowych aplikacji, jednakże tylko tych, które są dostępne w sklepie Google Play Store. W posiadanym przez Klienta telewizorze niestety nie ma możliwości wgrania dodatkowych aplikacji (Klient posiada zwykły Smart TV), natomiast sama przeglądarka internetowa może obsługiwać podstawowe strony internetowe, które nie wymagają np. specjalnych wtyczek.
W tej sytuacji jedyne co możemy zalecić, to odtworzenie treści z CDA.pl na urządzeniu zewnętrznym (na przykład komputerze) i przesyłanie obrazu na telewizor za pomocą połączenia HDMI.