Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
Kupiłem 65" OLED Sony XR-65A83J w promocji z Cashback.
Telewizor super, ale Cashback to jakaś droga przez mękę.
Dostałem maila o tym, że moja aplikacja cashback została przyjęta i prośbę o dane do przelewu.
Wysłałem zgodnie z prośbą IBAN, BIC, nazwę banku oraz nazwę rachunku (właściciel).
Po kilku dniach dostaję odpowiedź, że nie udało się wysłać przelewu korzystając z tych danych i proszą o inne dane.
"
Dziękujemy za udział w promocji Sony dotyczącej produktu XR-65A83J i dokonanie zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej.
Zgodnie z informacją przesłaną we wcześniejszej wiadomości e-mail, zgłoszenie to spełniało wszystkie warunki promocji i zostało zaakceptowane. Bank realizujący wypłatę rabatu promocyjnego cashback poinformował nas jednak, że przelew został zwrócony, ponieważ przekazane nam dane rachunku bankowego były nieprawidłowe.
W celu umożliwienia nam dokonania płatności prosimy o przesłanie odpowiedzi na tę wiadomość e-mail (bez zmiany tematu wiadomości) w ciągu 14 dni i podanie następujących informacji:
Nazwa rachunku:
IBAN:
BIC/SWIFT:
Nazwa banku:
"
Proszę o informację co jest źle ponieważ zarówno IBAN jak i BIC są prawidłowe (bank PKO BP SA) ale cisza.
Podsyłam im dane jeszcze raz i znowu ten sam mail i taki ping pong.
Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Co z tym zrobić?
Można gdzieś jeszcze napisać lub zadzwonić poza campaign.administration.pl@eu.sony.com ?
Dzięki!
edited
Witaj Maćku, zanim z odpowiedzią agłosi się ktoś z furumowiczów, poniżej wklejam link do strony bieżcej promocji Cashback:
https://www.sony.pl/cashback/soundbar-hts350_htsd35
- na dole strony znajdują się linki do regulaminu
https://bit.ly/2zLSkxs
do często zadawanych pytań
https://bit.ly/3vaTT0B
oraz dane do kontaktu z infolinią:
https://bit.ly/2XLkaBC
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dziękuję.
Póki co pieniędzy z Cashback nie ma, odpisuję na maila i czekam.
Jakby ktoś się z Sony pojawił to proszę spojrzeć na [case:23687896][email:360063081]
Witaj Maćku, wysłałam zapytanie do Supportu, damy znać, gdy pojawi się odpowiedź. Pozdrawiam, Agnieszka_J
Niestety nie.
Cashback brak a odpisywanie kolejny raz na maila, że nie mogą przesłać pieniędzy nie ma sensu.
Coś tu mocno nie działa w procesie cashback.