Podziel się wrażeniami!
Witam udostępniam obraz który widzę przy ciemnym ekranie przyznam że problem się nasilil w dodatku w tv za 5tys złoty przyznam że oczy mnie bolą jako posiadacza który wcześniej miał 7letnią Toshibe i nie było mowy o takim efekcie. Jak widać połowa lewa ekranu bardzo widoczna po prawej stronie punkt jakby to wszystko dodać to myślę całe pół ekranu posiada ten efekt następna połowa byłaby dobra. Co mogę zrobić tv kupiony rok temu dokładnie?
Zapytamy o to Supportu i damy znać, jeśli będzie odpowiedź. W razie czego, podaję jeszcze namiary do działu wsparcia:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dzięń dobry,
Przekazuję dodatkowe informacje, jakie udało mi się uzyskać od zespołu wsparcia tehnicznego, mam nadzieję, ze choś trochę 'rozjaśnią' tę sprawę : )
-------
Dane zjawisko można znacznie zniwelować wprowadzając odpowiednie ustawienia w odbiorniku. Szczególnie należy zwrócić uwagę na czujnik ruchu bądź oświetlenia, więcej informacji znajduje się w poniższych artykułach:
https://bit.ly/2lz9IOa
https://bit.ly/2lXjs5n
Zalecić można także diagnostykę obrazu. Po uruchomieniu odbiornika należy przycinać na pilocie przycisk HELP, następnie należy wybrać Automatyczną diagnostykę i przejść do zakładki Sprawdź obraz i dźwięk.
Pojawią się tam między innymi zdjęcia testowe na których dane zjawisko nie powinno być widoczne przy prawidłowym ustawieniu obrazu.
--------------
Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J
Dziękuję za odpowiedź. Niestety pani porady do niczego się nie zdają. Nie wiem w jaki sposób miałbym ustawić telewizor który jest tak nierówno podświetlony. Telewizor był w serwisie MIK gdzie stwierdzono że wszystko jest ok.
Odpowiedź firmy sony jest po prostu żenująca i uważam że nie przystoi takiej firmie. Nazywacie to NIEDOGODNOŚCIĄ i klient nie ma nic do powiedzenia! Kupiłem tel za kilka tyś zł w sklepie! nie na targu na Ukrainie i nie mam nic do powiedzenia. Klient zapłacił więc można go olać. Czegoś takiego po firmie Sony się nie spodziewałem. Nie interesuję was to że klient jest nie zadowolony??? Żaden z moich znajomych na pewno nie kupi
waszego telewizora. Tak właśnie Sony szarga własną markę. Na trzy miesiące po zakupie tel. w serwisie spędził dwa. Czasem i olewaniem ludzi zniechęcacie do działań. Wczoraj oglądałem film na Netflixie i po prostu o godzinie 23 wyłączyłem ten genialny tel. bo OCZY BOLĄ !
Witam,
Skierowałem sprawę ponownie do supportu - oto odpowiedź:
Ewentualnie możemy poprosić o zdjęcia testowe po kalibracji obrazu.
Aby sprawdzić zdjęcie testowe, należy uruchomić menu, wejść do zakładki Pomoc, a następnie przejść do Objawów dotyczących dźwięku i obrazu gdzie będzie możliwe rozpoczęcie testu.
Pozdrawiam
Dokładnie tak samo mam w dupie wasz support jak i wy macie w dupie klienta. proszę mi powiedzieć jakie jeszcze mam pokazać zdjęcia i przede wszystkim po co mam to robić? Telewizor znów się nie uruchamia. Po naciśnięciu przycisku na pilocie po 2-3 minutach pojawia się logo Sony po czym tel. się wyłącza.. kolejny raz przycisk na pilocie, pojawia się logo Android z pieknymi białymi plamami we wszystkich rogach. Brawo po 5 min tel zaczyna działać.. po czym włącza się twardy dysk... i znów trzeba przełączyć na tv.... Twardy dysk zakupiony specjalnie firmy Sony bo Toshiba nie działa. Obok w pokoju stoi TV Samsung za 1400 zł czyta zarówno Toshibę jak i Sony w sekundę. Super zajebisty TV Sony dysk Sony miele ok 30 min i tak nie pokazuję wszystkich filmów... zdjęć nie widzi w ogóle. Zastanawiam się czy zakupiony tv jest w ogóle nowy, czy nie jest to jakiś składak z używanych części bo jak wiele wad może posiadać jeden odbiornik????? Zjawisko cloudingu miało zanikać z czasem, oczywiście jest dokładnie na odwrót. Dziś jest święto więc zjedzie sie do mnie sporo rodziny, oczywiście pokarzę wszystkim jaką markę telewizorów trzeba omijać z daleka. Na stronie Media Expert nie pojawiają sie złe komentarze więc interes się kręci, jedna wielka banda złodziei i oszustów. pozdrowienia dla pana Experta jak i całej zgrai oszołomów z Sony
Najlepiej wypuścić ***** i wmawiać klientom, ze to taki „ficzer”... Mi kazali składać jakieś reklamacje na proces reklamacji, paranoja. Wstyd Sony.
Nie rozumiem sony. Proszę włączyć na obraz testowy. Ludzie człowiek nie kupuje telewizora dla obrazu testowego? On ma grać dobrze na wszystkich materiałach i koniec. Nie można odpuszczać i dać się czarować . Proszę walczyć do skutku. Jeśli sony wypuszcza bubel to powinno sie uderzyć w pierś i wycofać takie produkty albo naprawić wadę.
Panowie i Panie popatrzmy kim jesteśmy Polakami, a więc nadajemy się tylko do bicia.Czy to będzie Sony Samsung Lg itd. wszyscy mają nas w 5 literach. Niemiec Anglik nie do pomyślenia, odrazu wymiana bez gadania.
Piszecie o ustawianiach. Jaki sens ma włączenie tego wszystkiego. Obraz ciemny jakość straszna. Nie pogrążajcie się bo to jest rzenujace co robicie z klientami
Wcześniej miałem Telewizor Samsunga w którym po roku pojawiła się na ekranie kreska. Serwis po prostu przywiózł mi nowy telewizor (działa do tej pory). Więc dla mnie porównanie obu marek jest po prostu szokujące. Na trzy miesiące użytkowania tel w serwisie spędził 2, teraz znów będzie serwis. rzygać się chce