anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Dotyczy: aktualizacji KD-XG9505

profile.country.PL.title
Jastrzomb_73-.
Poszukiwacz

Dotyczy: aktualizacji KD-XG9505

Dlaczego automatycznie nie mogę zainstalować nowego Android 9 na swój tv. Sprawdzam dostępność nowych aktualizacji i pojawia się info, że oprogramowanie jest aktualnie tj. ze styvzmia 2019 r. wersja 8.0. Pytanie jak zainstalować nową ? Wiem, że jest dostępna na ten model tv.

38 ODPOW. 38
profile.country.PL.title
Jastrzomb_73-.
Poszukiwacz

Wszystko spoko. Mam tylko pytanie, czy po aktualizacji można głosowo sterować tv (bez pilota) ?                                Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

   No właśnie niestety nie.Też na tą funkcję liczyłem.

Wczoraj rozmawiałem w tym temacie z ekspertem Sony

i z jego informacji wynika, że do puki google w asystencie

nie dołoży języka polskiego to zostaje tylko pilot.

 

   misiek1955

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

To ja krytykuję 🙂
Update przez OTA, potem kilka razy reset przez odłączenie od prądu, następnie przywrócenie ustawień fabrycznych, raz z menu... potem jeszcze wymuszone przez przyciski na obudowie. 

Potem ustawienie i instalacja wszystkiego po kolei...Odłączanie Audio, podłaczanie, itp. 

Objawy po aktualizacji.

Najczęściej brak dźwięku po ARC tak po prostu nagle system audio milknie, w różnych momentach najczęściej na Netflixie ale nie tylko, zdarzyło się nawet podczas oglądania TV. 

Zawieszanie się aplikacji. Bez objawowo. Po twardych resetach na razie raz zawisło KODI i raz Nova. Zobaczymy.

Wyłączyłem w opcjach Wyjście audio trzy opcje: Synchronizacja trybu dźwięku, e-ARC oraz tryb przekazywania (żegnaj DTS-ie), i to trochę uspokoiło TV i system Audio. Testy po kilka minut (nie miałem czasu na więcej) mówią mi, że zamilkł dźwięk na Netflixie i mam takie wrażenie że aktualizacja NIC A NIC nie wniosła, a wręcz pogorszyła więc dlatego ostrzegam tych którym wszystko działa, nie widzę żadnej wartościowej poprawki. 

Pilot aktualizacji nie dostał ma 19,01,01,021

 

Jeśli komuś wszystko śmiga to zazdroszczę, niestety u mnie nie działa to poprawnie.

Na systemie z fabryki wieszał się dzwięk ARC tylko na Netflixie, wystarczyło przełączyć na głośniki TV i za moment na System audio i było ok, potem okazało się że wystarczy przewinąć trochę w tył i łapało. Denerwujące, ale jedyna usterka (pomijam brak DTS i nieobsługiwane Xvidy z NAS-a). Teraz aby przywrócić dźwięk na aplitunerze muszę wyłączać TV. Xvid z Nas Synology nadal nie czyta, przekazywanie dźwięku wyłączyłem więc dla mnie totalnie nieprzydatna poprawka.

 

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

   Jaki masz telewizor. W xg9505 jest pilot premium (srebrny) i wczoraj po aktualizacji androida

go zaktualizowałem.  Nie pisz nieprawdziwych informacji.

 

    misiek1955

profile.country.PL.title
Jastrzomb_73-.
Poszukiwacz

Ja mówię o sterowaniu przez tv. Wyszukiwanie głosowe w pilocie działa. Tv65XG9505.

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

    Napisałeś wyrażnie  pilot aktualizacji nie dostał i to jest fakt.

A co masz na myśli nie mam zamiaru się domyślać. Zrób aktualizację pilota.

  pozdrawiam

misiek1955

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Hej, 

@misiek1955 . Mój tv to KD-65XG9505 i nie widzi żadnej aktualizacji pilota, jaka jest wersja napisałem. A jaka jest twoja?

Proszę nie oceniaj od razu prawdziwości moich słów, bo piszę jak jest w moim wypadku. 

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

@misiek1955 znowu Ci się osoby w wątku mylą.

Co do aktualizacji pilota, do mnie nie dotarła, może jeszcze idzie... jak reszta poprawek w tym TV. 

Świetnie że u Ciebie wszystko działa, niestety u mnie nie. 

Wiesz jeszzce jest kwestia co kto ma podłączone do TV.

Korzystasz z ARC? Masz amplituner podłączony przez HDMI? Korzystasz z Netflixa? Masz media serwer w domu z którego streamujesz filmy? Działa Ci xvid przez media serwer? TV przekazuje DTS ? Itp itd.

Jakby nie amplituner to zapewne bym napisał wszytko działa. Dwie zawieszki po twardym resecie i przywróceniu ustawień fabrycznych jak na razie można uznać za urok Androida. 

 Ja mam konfigurację taką, a nie inną i to co mnie boli, to to że niby miałbyć ARC poprawiony, a w moim przypadku jest pogorszony.  Miał się Netflix nie zacinać, dalej się zacina. A są to problemy znane SONY bo pisali, że aktualizacja to poprawia. I chyba wiedzą, że nie poprawia bo w obecnych opisach nie widzę wyraźnie napisanego poprawiliśmy komunikację z aplikacją Netflix, poprawiliśmy ARC itp. 

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

  

@jarek2008

Faktycznie,może miałem słabszy dzień. Pilot po aktualizacji ma ten sam numer oprogramowania jaki Podałeś. Ja go aktualizowałem zaraz po aktualizacji systemu,więc myślałem, że aktualizacje były udostępnione jednocześnie. Wynika z tego ,że pilot miał ją wcześniej a ja jej nie zrobiłem. Zwracam Honor.

Teraz do rzeczy : korzystam z ARC mam kino Sony podłączone do hdmi arc i działa ok. Z Netflixa korzystam od samego początku. Wczoraj czy przedwczoraj była aktualizacja,pamiętam bo wyłączyłem

aktualizacje automatyczne żeby być na bieżąco. Korzystam z Kodi i jest ok. Ale żeby nie było tak różowo

to wczoraj padła fabryczna aplikacja internet brovser. Wymuszenie zatrzymania,odłączenie od prądu

przywróciło jej "życie" Na razie tyle  pozdrowienia.

 

     misiek1955

 

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Hej. 

@misiek1955  no problem.  🙂 Życzę, aby TV działał OK, nie zawieszał się i aby głośniki zawsze dobrze grały 🙂

Ja z utęsknieniem czekam na jakieś patche, mam nadzieję że Sony jakieś łatki wypuści...

 

PS. Dla mnie jest to o tyle irytujące bo specjalnie z TV kupiłem nowy amplituner, właśnie z HDMI eARC, z tym, że pewnych formatów czy bitrate TV i tak nie przepuszcza jak się okazało, więc ten zakup dla mnie zbędny, bo poprzedni mimo, że nie miał eARC i nawet hdmi to i tak efekt jest ten sam bo działa tylko ARC, a to to samo co SPDIF czyli mogę optykiem połączyć poprzedni amplituner.  Jak chcę wykorzystać ampli to muszę dokupić MiBoxa co mija się z celem bo przecież nie po to kupiłem AndroidTV, aby dokupić drugi AndtroidTV w formie przystawki.