Podziel się wrażeniami!
Dlaczego automatycznie nie mogę zainstalować nowego Android 9 na swój tv. Sprawdzam dostępność nowych aktualizacji i pojawia się info, że oprogramowanie jest aktualnie tj. ze styvzmia 2019 r. wersja 8.0. Pytanie jak zainstalować nową ? Wiem, że jest dostępna na ten model tv.
Jak zaktualizować pilota jak to się robi tv zaktualizowałem przez usb
Witam Forumowiczów
Widzę ,że dyskusja o aktualizacji do 9 wygasa. Nie wiem czy wszyscy zadowoleni
czy kultura Forumowiczów wstrzymuje ich od użycia słów powszechnie uznanych za
obelżywe. Osobiście zaraz po aktualizacji też byłem zadowolony. Niestety czar prysł
jak bańka mydlana. Już trzykrotnie przywracałem ustawienia fabryczne , aby wyeliminować
problem z wbudowaną przeglądarką internetową i nadal nic to nie pomaga. Przeglądarka
działa do dwóch,trzech wyłączeń telewizora.Kolejne jej włączenie jest niemożliwe. Miga jakiś
komunikat, ale na tyle szybko,że nie można go odczytać. Miękki reset nic nie daje,odłączenie
od prądu też nie pomaga.Tylko powrót do ustawień fabrycznych przywraca działanie,ale tak
jak już pisałem na parę wyłączeń. Kolejny kwiatek to dźwięk na Netflixe.Po włączeni cisza.
Przestawiam na głośnik tv ,dźwięk jest. Powrót do systemu audio nie ma. Ponowne uruchomienie
dźwięk z systemu audio jest. 'NAJLEPSZY' numer godz druga w nocy telewizor samoczynnie się
włączył i zrobił pobudkę mnie i zapewne sąsiadom.
misiek1955
Witam i współczuję. Ja mam tv 65xg9505. Jeszcze nie aktualizowałem dziewiątki i chyba nie będę skoro są takie problemy. Najgorsze jest to, że Sony milczy!!! Dlaczego nie zabierają głosu w tej sprawie!!! To jest dziwne, przecież jest tyle wpisów, że są problemy po aktualizacji. Na wersji 8.0 wszystko działa (jedynie opcja ulepszony format nie działa - brak dźwięku, mam podłączony dekoder HD Polsatu przez ARC.
Po aktualizacji problem z dźwiękiem (jak u kolegi) po ARC na Netflixie nadal występuje :zrywa i zanika ,poprawka miała to naprawić a pogorszyła.Telewizor KD-85XG9505 drogi a tu taka lipa z dźwiękiem !
Witam forumowiczów posiadających xg9505. Wczoraj rozmawiałem telefonicznie z konsultantem pomocy technicznej Sony na temat aktualizacji dziewiątki. Pytałem czy śledzą to co piszą użytkownicy po aktualizacji dziewiątki. Odpowiedział, że pierwsze słyszy o problemach - a forumowicze piszą różne historie. Na moje pytanie o problemach nie odpowiedział. Wygląda na to, że skazani jesteśmy na siebie - po prostu ,,róbta co chceta". Ten model tv kosztuje tylko parę złotych, można kupić nowy!!!
Dyskusja wygasa bo co tu pisać. LIPA i tyle.
Może jakiś inny posiadacz XG9505 to przeczyta!!!
Prośba następująca:
Jeśli masz ten tv i problemy po aktualizacji, daj znać!!!
Zobaczmy i pokażmy ile jest tych przypadków!
Od zawsze był SONY w domu, ale to już ostatni sprzęt, bo nawet amplituner kupiłem innej firmy. A teraz już jestem pewny, że kolejnej szansy firma nie dostanie od mnie. Wiem, że ja jeden podejścia firmy nie zmienię, ale tak samo olewali użytkowników telefonów, gdzie są dziś w tym biznesie widać od razu. W A/TV też już w czołówce nie są jakby nie chcieli zaklinać rzeczywistości. Także, wzrok trzeba przekierować w inne miejsce...
witam Forumowiczów
Wracam kolejny raz bo liczę na to ,że ktoś być może rozwiąże mój problem.
Dotyczy on przeglądarki fabrycznie zainstalowanej. Po kolejnym przywróceniu
ustawień fabrycznych działała trzy dni i znowu wysiadła. Nie da się jej uruchomić.
Po naciśnięciu pilota, krótkie mignięcie podczas którego nie jestem w stanie odczytać
komunikatu i przeglądarka się nie otwiera. Jest to bardzo dziwne bo pozostałe aplikacje
otwierają się bez problemu.Nie pomaga wyłączenie, zatrzymanie przeglądarki i ponowne jej włączenie.
Komuś może się wydać ,że co tam przeglądarka skoro dźwięk w Netflixie nawala.
Ale ja uważam,że mój telewizor nie spełnia gwarantowanej przez producenta funkcjonalności.
misiek1955
@misiek1955 jeśli musisz co 3 dni robić twardy reset (ustawienia fabryczne) to nie czekaj, dzwoń na serwis.
Może jakieś przeinstalowanie pomoże. Bo co innego jakbyś nie robił tego przywracania.
Ewentualnie próbuj czyścić dane aplikacji (nie tylko zatrzymaj) Może zamiast resetów doraźnie to będzie pomagać?
@seatarona5691 w opcjach jest zakładka bluetooth i niżej widać podłączony pilot, klikasz i masz opcję sprawdzenia oprogramowania i wyszukania aktualizacji. Pilot oczywiście musi być podłączony przez BT
witam ponownie
Rozmawiałem z serwisem. Ponowne postawienie systemu tak jak w komputerach nie jest możliwe
jak również ponowne wgranie aktualizacji. Doradzili mi przywrócenie ustawień fabrycznych,ale nie
z menu tylko za pomocą przycisków power i vol- na obudowie telewizora. Ten reset ponoć jest w stanie
naprawić błędy lepiej niż ten z menu.
Co o tym myślicie ?
A tak na marginesie dzięki za zainteresowanie problemem.
misiek1955