Podziel się wrażeniami!
Cześć wszystkim,
mam problem z łącznością z internetem.
Problem jest dziwny, po wejściu do menu (home) duży komunikat "Brak połączenie z siecią Ethernet". Nie ma znaczenia czy na kablu, czy po wi-wi. Test połączenia, wykazuje, że jest połączenie i z internetem i wszystko ok.
Idąc dalej YouTube, nie działa, bo brak sieci.
Netflix działa mimo tych komunikatów.
Od samego początku mam takie problemy z tym telewizorem, dzwonienie na serwis, to jakaś pomyłka, bo przywracanie ustawień fabrycznych, ani razu nie załatwiło problemu.
To jest takie "randowmowe", raz sobie działa, raz nie działa.
Czy ktoś może ma podobnie?
Cześć.
pokombinuj może w ustawieniach wi-fi swojego modemu/routera? Najbardziej DHCP lubi szwankować i takie mogą być efekty. Ja po drodze mam jeszcze repeater do wzmocnienia zasięgu i tez przy nim grzebałem.
Reasumując tez miałem takie dziwa i pozmieniałem w ich ustawieniach trochę. Wszystko zwalałem na słaby zasięg i dostarczyciela internetu, choć na laptopie prędkość i dostęp śmigały jak ta lala. Wyrzuciłem router podpiety do tego szeregu a który zmieniał mi IP. Od wtedy do dzisiaj wszystko mi hula i jest stabilnie i bezproblemowo. Jest YT, Netflix i cda. Po wyłączeniu z prądu i ponownym włączeniu, wszystko samo wraca do moich ustawień i błyskawicznie łączy się z netem. Po za tym poszukaj w necie. Jakbys nie dał rady, to opisz szczegolowo co nie sieje a spróbuje pomoc jak umiem.
Witam. Mam od jakiegoś czasu podobny problem. TV KD-49XF8596. Netflix działa bez problemu. Pozostałe aplikacje taki jak CDA, YouTube, sklep Google nie mają dostępu do internetu. Komunikat: masz połączenie z siecią Wi-fi która nie ma Internetu. Przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga i wszystko działa. Po wyłączeniu odbiornika i jego włączeniu nastaje opisany problem. Podłączałem też inną sieć z dostępem do internetu (smartfon z ustawieniami jako router) i jest to samo. Ustawienia IP na statyczny nie pomaga. Wydaje mi się że zaczęło się po instalacji najnowszej aktualizacji oprogramowania układowego (6.6555)
Pozwoliłem sobie jeszcze wkleić uwagi innego forumowicza który znalazł takie oto rozwiązanie, mam nadzieje ze pomoże:
Witam. Choć od ostatniego posta minęło już sporo czasu to po dzisiejszej, kolejnej przygodzie o takim samym przebiegu mogę się wypowiedzieć na temat mojego sposobu. Już 2x gdy wróciłem po dłuższym urlopie, podczas którego tv był wyłączony po ponownym uruchomieniu internetu i telewizora miałem taki sam problem - niby łączyło się z siecią, w stanie sieci w ustawieniach również pokazywało, że tv jest połączony z internetem. Natomiast na pulpicie głównym wyświetlał się komunikat, że tego połączenia nie ma i żadne aplikacje korzysystające z internetu nie chciały się załadować, włączyć.
Sposób, który zadziałał to PONOWNIE URUCHOMIENIE telewizora poprzez wejście w:
USTAWIENIA - - - > INFORMACJE - - - > URUCHOM PONOWNIE
Jest to bardzo dziwna przypadłość tych telewizorów, ale widocznie programiści do tej pory nie zauważyli tej usterki i nie usunęli jej przy okazji aktualizacji oprogramowania. Tak jak mówię, nie trzeba przywracać ustawień fabrycznych sprzętu i robić całego procesu od początku, ale z drugiej strony samo wyłączenie i włączenie telewizora manualnie poprzez wciśnięcie przycisku na pilocie lub bezpośrednio na panelu z tyłu telewizora również nie pomoże. Trzeba wykonać właśnie taki proces przeładowania, który w moim przypadku pomógł. Zapomniałbym dodać - mój model to SONY KD-49XG9005.
Pozdrawiam i życzę wszystkim użytkownikom powodzenia w poradzeniu sobie z tą usterką, mankamentem przy kolejnych błędach tego typu, a programistom życzę jak najszybszego zainteresowania się tym problemem i jego rozwiązania.
Prośba, wejdź w ustawienia - > sieć -> zaawansowane ustawienia -> stan sieci -> sprawdź połączenie
Czy test zwraca, że wszystko jest, ok?
Miałeś wejść w ustawienia/informacje/ uruchom ponownie.
tak robiłeś?
Mnie Wyniki połączenia okazał OK
Urz. bezprzewodowe w TV: znal.
Dostep lokalny: OK
Dostęp do internetu: OK
POMYSLNIE NAWIĄZANO POŁĄCZENIE Z INTERNETEM. .....
Ok.
powyzej moja odp. do ciebie.
Witam.
pomoglo coś?