Podziel się wrażeniami!
Cześć wszystkim,
mam problem z łącznością z internetem.
Problem jest dziwny, po wejściu do menu (home) duży komunikat "Brak połączenie z siecią Ethernet". Nie ma znaczenia czy na kablu, czy po wi-wi. Test połączenia, wykazuje, że jest połączenie i z internetem i wszystko ok.
Idąc dalej YouTube, nie działa, bo brak sieci.
Netflix działa mimo tych komunikatów.
Od samego początku mam takie problemy z tym telewizorem, dzwonienie na serwis, to jakaś pomyłka, bo przywracanie ustawień fabrycznych, ani razu nie załatwiło problemu.
To jest takie "randowmowe", raz sobie działa, raz nie działa.
Czy ktoś może ma podobnie?
Witam ponownie. Wszedłem w zawansowane ustawienia sieci. Wyświetlane parametry połączenia są prawidłowe. Uruchomiłem opcję "sprawdź połączenie". Wynik jest taki:
- Urz. bezprzewodowe w TV: znal.
- Dostęp lokalny: OK
- Dostęp do Internetu: OK
Sprawdziłem sposób : USTAWIENIA - - - > INFORMACJE - - - > URUCHOM PONOWNIE - nie pomaga
A jaki internet masz w domu, po kablu?
Prędkości masz stabilne? Na laptopie możesz to sprawdzić wchodząc na stronę speedtest.net
Treborha ostatnia prośba sprawdź data i godzina , skąd pobiera czas? I czy godzin która pokazuje jest "aktualna"?
Ja podejrzewam ze masz spierniczone ustawienia sieciowe. Tv powinien połączyć się po wifi bez problemu o ile ma sieć w porządku i trzymać stabilnie w swojej pamięci. Rozumiem ze hasła itd. wszystko masz założone?
FaSON-71 restart, nie pomaga. Dokładnie w mailach masz opisane co nie działa, nie jest to najprawdopodobniej kwestia "złego" internetu czy połączenia lokalnego, bo netflix działa. Testo połączenia internetowego również działa, więc problem jest gdzie indziej.
No ma połączenie ale zrywa je. Powinieneś sobie sprawdzić ustawienia routera wifi. Musisz się z nim połączyć kablem ethernet. Umiesz?
Internet mam po kablu w Vectra. Test prędkości pokazuje max tj. 150 mb i jest stabilne. W kuchni ma TV Philips i tam jest wszystko w porządku. Zastanawia mnie fakt że Netflix działa bez problemu, a przecież potrzebuje dostępu do internetu.
A Netflix cały czas idzie? Nie urywa ci go?
To prawda