Podziel się wrażeniami!
Cześć wszystkim,
mam problem z łącznością z internetem.
Problem jest dziwny, po wejściu do menu (home) duży komunikat "Brak połączenie z siecią Ethernet". Nie ma znaczenia czy na kablu, czy po wi-wi. Test połączenia, wykazuje, że jest połączenie i z internetem i wszystko ok.
Idąc dalej YouTube, nie działa, bo brak sieci.
Netflix działa mimo tych komunikatów.
Od samego początku mam takie problemy z tym telewizorem, dzwonienie na serwis, to jakaś pomyłka, bo przywracanie ustawień fabrycznych, ani razu nie załatwiło problemu.
To jest takie "randowmowe", raz sobie działa, raz nie działa.
Czy ktoś może ma podobnie?
Ale ze w Philipsie wszystko hula i Netflix i YouTube cały czas?
Umbo - godzina w TV nie jest prawidłowa. Nie wiem skąd ją pobiera
A aktualizacje robiłeś dla Sony? Może masz do pobrania bo niedawno wyszła dla niektórych modeli.
Tak w tej chwili na Philipsie odbieram You Tube. Na tym ferelnym Sony Netflix działa bez żadnych zgrzytów
Co to jest Umbo? Wybacz nie mam tego.
w opcjach masz wybór i daj "użyj czasu z sieci", mnie to pomogło, bo godzina była również nieprawidłowa, jeżeli i u Ciebie to zadziała, to podejrzewam, że chodzi o jakąś synchronizację, którą klient netflix bez problemu pomija.
Niedawno zakupiłem tez Philipsa Ambilight 55 z dobrymi głośnikami i jak patrze i go słucham, to nie zastanawiałbym się nad wyborem miedzy Sony a Philipsem. Aktualizacje, obraz, dźwięk są dużo korzystniejsze.
Wybrałem opcję "użyj czasu z sieci" i andrioid zaczął pokazywać prawidłowy czas. Chyba ponownie użyję opcji przywróć ustawienia fabryczne i będę badał co się dzieje. Może aktualizacje najnowszych aplikacji, zwłaszcza YouTube powodują takie problemy
poczekaj, zanim go przywrócisz, sprawdź czy dalej masz ten komunikat o braku połączenia z ethernetem?
Rzeczywiście może odinstaluj YT i zainstaluj ponownie po restarcie. Sprobuj.