anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-49XG8396 - brak dostępu do internetu

profile.country.PL.title
Wenecja30
Nowicjusz

KD-49XG8396 - brak dostępu do internetu

Dzień dobry,

mam od pół roku telewizor  KD-49XG8396. Niestety miesiąc temu zaczęło szwankować połączenie z internetem. 

Wi-fi odnajduje sieć ale się z nią nie łączy i pojawia się komunikat "Połączono, brak dostępu". 

Z tym samym ruterem bez problemu łączą się inne sprzęty w domu, tylko nie telewizor. Przywracanie ustawień fabrycznych dało efekt tylko na 1 dzień. Potem znów przestał się łączyć z internetem i powrócił komunikat "Połączono, brak dostępu". Co robić?

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
kv29ls60k
Użytkownik

Czy w  stawieniach daty i godziny w TV masz zaznaczone "użyj czasu z sieci"?

Wojak1945
Nowicjusz

To już drugi przypadek braku dostępu do internetu. Nie jestem w stanie ponownie zalogować się do internetu. Brak połączenia bezprzewodowego pomiędzy ruterem a telewizorem.

Wojak 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy w routerze masz ustawiony stały czy automatyczny kanał WIFI? Jak automatyczny przydziel jakiś stały kanał i sprawdź czy pomogło. Dodatkowo w TV sprawdź czy masz ustawiony poprawny adres DNS.

 

Pozdrawiam