Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
mam od pół roku telewizor KD-49XG8396. Niestety miesiąc temu zaczęło szwankować połączenie z internetem.
Wi-fi odnajduje sieć ale się z nią nie łączy i pojawia się komunikat "Połączono, brak dostępu".
Z tym samym ruterem bez problemu łączą się inne sprzęty w domu, tylko nie telewizor. Przywracanie ustawień fabrycznych dało efekt tylko na 1 dzień. Potem znów przestał się łączyć z internetem i powrócił komunikat "Połączono, brak dostępu". Co robić?
Czy w stawieniach daty i godziny w TV masz zaznaczone "użyj czasu z sieci"?
To już drugi przypadek braku dostępu do internetu. Nie jestem w stanie ponownie zalogować się do internetu. Brak połączenia bezprzewodowego pomiędzy ruterem a telewizorem.
Wojak
Witam,
Czy w routerze masz ustawiony stały czy automatyczny kanał WIFI? Jak automatyczny przydziel jakiś stały kanał i sprawdź czy pomogło. Dodatkowo w TV sprawdź czy masz ustawiony poprawny adres DNS.
Pozdrawiam