anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55X8509C - zatrzymujące się aplikacje i samoczynne włączanie

profile.country.PL.title
plantman88
Poszukiwacz

KD-55X8509C - zatrzymujące się aplikacje i samoczynne włączanie

Cześć,

 

W wakacje 2016 kupiłem swój egzemplarz KD-55X8509C z 2015 r. Mam wgraną najnowszą aktualizację do android 6.0.1 z Października 2017. Generalnie z TV byłem na początku zadowolony. Ale później zaczęły pojawiać się rysy na całości. Najpierw odkryłem clouding na matrycy co mocno mnie rozczarowało ale jakoś to przeżyłem. Ostatnio jednak zaczęły się dziać mega wkurzające rzeczy:

 

1) Podczas gry na Xbox potrafi zacząć się festiwal aplikacji zatrzymywanych w tle co kończy sie lawiną komunikatów, które trzeba potwierdzać by zniknęły z ekranu. Czasami potrafi odpalić tak długę serię, że jedyne co pozostaje miękki reset za pomocą przytrzymania przycisku power. Taki hardkor zdarzył mi się może z 2-3 razy ale pojedyńcze zatrzymania w tle zdarzają się cyklicznie.

2) Telewizor potrafi się w nocy sam włączyć o czym człowiek dowiaduje się wiele godzin później. W ciągu ostatnich 2 tygodni zdarzyło mi się to chyba z 7 razy.

 

Postanowiłem zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych (co nie było łatwą decyzją) lecz zatrzy,ania w tle nadal się zdarzają a telewizor nadal potrafi się sam właczyć.... Nie mam pomysłu co mogę z tym fantem zrobić. Boje się, że jak zgłoszę to na reklamacje (mam jeszcze ponad 4 miesiące gwarancji) to nic to nie da bo zresteują gnoja do ustawień fabrycznych i mi go odeślą czyli zrobią to samo co zrobiłem sam w domu... Najchętniej zarządałbym zwrotu pieniędzy i kupił Samsunga na Tiznenie.

 

Może ktoś z Was ma jakiś pomysł co mogę jeszcze zrobić?

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj, @plantman88

Poniżej przekazuję informacje, jakie udało nam sie uzyskać od kolegów z Supportu i życzę pomyślnego rozwiązania sprawy:

-------

Odbiornik kwalifikuje się do naprawy, ponieważ reset telewizora do ustawień fabrycznych nie rozwiązał problemu. W przypadku drugiego problemu, najprawdopodobniej klient ma aktywne opcje Bravia Sync, a telewizor włącza się po otrzymaniu sygnału z podłączonego urządzenia zewnętrznego. Proszę o wyłączenie opcji automatycznego włączania telewizora w HOME - Ustawienia - Ustawienia wejść zewnętrznych - Ustawienia BRAVIA Sync oraz obserwację. Niemniej, pierwsza usterka kwalifikuje urządzenie do naprawy, formularz zgłoszenia naprawy można samodzielnie wypełnić online:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 ----

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J