anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XD8505 po aktualizacji do androida 6 tv samoczynnie się resetuje

profile.country.PL.title
bruk79
Poszukiwacz

KD-55XD8505 po aktualizacji do androida 6 tv samoczynnie się resetuje

Witajcie,

 

po zainstalowaniu androida marshmallow telewizor notorycznie się resetuje nawet kilka razy dziennie i to w zupełnie losowym momencie. Czy ma ktoś podobny problem z tym telewizorem po ostatniej dużej aktualizacji? Telewizor Sony KD-55XD8505, choć podejrzewam że to bardziej wina nieudanej poprawki niż tego konkretnego modelu tv.

 

Co do samej aktualizacji, to liczyłem na bardziej sensowne poprawki, niż grafika paska od głośności i pogmeranie w grafice tła głównego menu. Wolałbym żeby np w GUIDE szło przerzucać strony z programem o całą stronę (są przecież wolne niewykorzystane kolorowe przyciski) a nie męczyć się po jednej pozycji. Sortowanie programów przy dostrajaniu stacji to też porażka. Ja rozumiem że to nowa technologia, ale już nie aż tak nowa, no i jak można towar, który kosztuje 5 tys oddawać w testy użytkownikom? Płacimy za to żeby być króliczkami doświadczalnymi. Kpina. Od lat kupowałem produkty sony i mam ich w domu sporo, ale wygląda na to, że po przygodzie z tym modelem firmie sony już nie zaufam.

37 ODPOW. 37
profile.country.PL.title
dg7777
Poszukiwacz

Nie aktualizuj do Android 6! Ja dużo bym dał, aby cofnąć do wersji 5. Na nowej wersji telewizor laguje i restartuje się ciągle. Działa dużo wolniej i mało stabilnie.

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Rówież odradzam aktualizację. 

profile.country.PL.title
fonik100
Poszukiwacz

Dziekuję za informacje. Na szczęście go nie zaktualizowałem. Rozumiem, że czekamy na androida 7.

 

profile.country.PL.title
lczk44
Nowicjusz

Może nie codziennie ale często KD55S8505C

profile.country.PL.title
piterek79
Poszukiwacz

Kochane Sony nie wiem na co liczyłem kupując tv z Androidem ale na pewno nie na taki chłam . Prócz restartów mam też często okienka z informacją że np . Proces android.proces.media został zatrzymany albo aplikacja TvDotActionDeviceControl została zatrzymana. Pomaga tylko hard reset. Ustawienia fabryczne niestety nie pomagają na te dolegliwości. 

 

W związku z tym pytam co zamierzacie z tym zrobić i kiedy? 

 

Najchętniejbym go Wam oddał ale umowa tego nie przewiduje . Jako profesjonalna organizacja powinniście zwrócić ludziom pieniądze i przeprosić. 

 

Pozdrawiam,

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@piterek79 skontaktuj się z serwisem. Rejestrację naprawy odbiornika uzyskasz przez poniższy formularz:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

@piterek79 daj znać co odpowie serwis.ja też ponownie zamierzam się do nich odezwać...

profile.country.PL.title
piterek79
Poszukiwacz

Dzięki za linka, tak zrobię ale pytanie czy Sony zamierza naprawić te bugi i kiedy ?

W nowych podobno jest już nowy android . Pytanie czy w tym będzie i kiedy?

 

a i kolejny faux pas ze strony sony . Próbując zarejestrować usterkę jako user z kontem dostaję piękny błąd na stronie, dodam że zweryfikowałem z FF, Chrome i IE i usterkę musiałem zarejestrować jako anonimowy urzytkownik :

 

Unmarshalling Error: unexpected element (uri:"http://kuzu.sony.eu/schemas/common", local:"CompanyName"). Expected elements are <{http://kuzu.sony.eu/schemas/common}EmailAddress>,<{http://kuzu.sony.eu/schemas/common}CustomerType>,...>

 

 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@piterek79 skontaktowałęm się w Twojej sprawie z supportem Sony oto odpowiedź:

Naprawy serwisowe można zgłaszać samodzielnie poprzez poniższą stronę internetową:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Prosimy wpisać swój  model produktu w pole wyszukiwania w postaci np.: KD-55XD8505, w rubryce: Zarejestruj zgłoszenie naprawy.

Prosimy wybrać "search". Następnie prosimy kliknąć w okno Rozpocznij Rejestrację Naprawy Domowej.


Prosimy zaznaczyć "nie mam konta w programie My Sony" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie. Prawidłowa rejestracja powinna zakończyć się informacją o potwierdzeniu przyjęcia rejestracji i możliwością wydrukowania potwierdzenia. Jeśli to nie nastąpi należy przeprowadzić cały proces od początku.

Prosimy kliknąć w przycisk "drukuj potwierdzenie" i zapisać sobie numer naprawy oraz kontakt do centrum serwisowego.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
piterek79
Poszukiwacz

Ten problem już zgłosiłem w serwisie w sobotę jako niezalogowany user i narazie nikt się ze mną nie kontaktował nie mniej jest to problem z funkcjonalnością na stronie . Przyznasz sam chyba że w tej sytuacji opcja mam konto jest zbędna :slight_smile: .

 

Nadal nie mam odpowiedzi czy aktualizacji przyjdzie do mojego KD ?

W jakim czasie ktoś się ze mną skontaktuje ?