Podziel się wrażeniami!
Witam!
Zakupiłem wczoraj model tv jak w temacie. Wszystko jest ok-obraz, dostęp do Internetu (WiFi), aplikacje...oprócz jednej rzeczy która nie daje mi spokoju. Nie mogę w YouTube oglądać transmisji na żywo (mimo, że je widzi) klikając na jakąkolwiek transmisje występuje komunikat "Błąd" i przyciski "Spróbuj ponownie".
Jeżeli poprzez komórkę odtworze transmisję na żywo w aplikacji YouTube i "prześlę" na ekran TV (przez WiFi) wtedy nie ma problemu-odtwarza ale musi być włączona transmisja na komórce.
Czy aby oglądać "na żywo" YouTube w TV muszę coś skonfigurować?
Bardzo Wam dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Problem rozwiązany. Należało zaktualizować aplikację YouTube w TV (Google Play Store) do wersji 2.01.04 z 28 sierpnia 2017 (16,81 MB)
Pozdrawiam!
Zadzwoń do supportu, coś masz nie tak.
Ja normalnie oglądałem woodstock na żywo na youtubie bez żadnej konfiguracji.
Co prawda na XE9305 ale to ma znaczenia.
Dzięki jajko6 za odpowiedź. Skontaktuje się dzisiaj z Sony Support. Ciekawe co mi powiedzą.
Dam znać gdyby inni mieli podobne problemy.